Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه وآموزش ایرنا، مرضیه شاوردی امروز - یکشنبه - در رویداد مجازی تبادل فناوری در حوزه حمل و نقل نوین که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، افزود: صندوق نوآوری را مولود قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است که به عنوان متولی تامین منابع مالی برای شرکت‌های دانش بنیان تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: صندوق صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات در چهار دسته ارایه می کند که در دسته اول تسهیلات مالی  است که در دوره‌های مختلف چرخه عمر شرکت‌ها به آنها اعطا می‌شود که از آن جمله می‌توان به "تسهیلات نمونه سازی" با بهره چهار درصد برای توسعه نمونه صنعتی به شرکت‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: تسهیلات قبل از تولید صنعتی و سرمایه در گردش با نرخ بهره ۱۱ درصد و اعطا خدمات لیزینگ و استصناع به خریداران با نرخ ۸ تا ۹ درصد را از دیگر تسهیلات مالی به شرکت ها است.

مدیر توانمند سازی صندوق نوآوری وشکوفایی یادآور شد: تامین دفاتر کاری برای شرکت‌ها نیز از دیگر خدمات حمایتی این صندوق به شمار می‌رود.

شاوردی، دسته دوم خدمات این صندوق را ضمانت نامه دانست و تاکیدکرد: ضمانت نامه‌های صادر شده از سوی این صندوق ضمانت نامه‌های معتبر بانکی است،.

وی یادآور شد: دسته سوم خدمات حمایتی ما در قالب هم سرمایه گذاری است که طی آن با همکاری سایر فعالان زیست بوم فناوری به شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها اعطا می‌شود.

مدیرتوانمند سازی صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات بلاعوض شامل ارایه آموزش، مشاوره، برگزاری رویدادهای فناورانه، مالکیت فکری و شناسایی دارایی‌های فکری و اخذ استانداردها و حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های خارجی را دسته سوم خدمات حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی نام برد.

شاوردی به برگزاری رویداد امروز در حوزه حمل و نقل نوین اشاره کرد و گفت: با برگزاری این رویدادها در تلاش هستیم تا طرف عرضه و تقاضا را به یکدیگر نزدیک کنیم که برای این منظور ابزارهای متنوعی را طراحی کردیم که نظرات هر دو طرف عرضه و تقاضا را پوشش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون رویدادهای رفع نیازمندی‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف برگزار شده است، اظهار داشت: در سال ۹۸، ۱۴ رویداد برگزار شد که از مدیریت هوشمند شروع شد و تا رویدادهایی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، رباتیک، نفت و گاز، آتش نشانی و خدمات ایمنی ادامه یافت و از آنجایی که در سال ۹۸ این رویدادها به صورت حضوری برگزار شده بود، امکان مذاکرات B&B برای طرف‌های عرضه و تقاضا فراهم بوده است.

این مسوول در صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: در سال ۹۹، ۱۱ مورد رویداد برگزار شده است، در جریان برگزاری این رویدادها، قراردادهایی برای اجرای پروژه‌ها برگزار شده که تاکنون ۴۵ قرار داد با حجم ۶۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

شاوردی ادامه داد: طی این رویدادها از سوی صنایع مختلف یک هزارو ۹۹۰ نیاز فناورانه ارائه و ۳ هزار و ۱۸۹ جلسه مذاکره برگزار شد.

وی به برگزاری رویداد امروز اشاره کرد و گفت: در رویداد امروز ۲۲ نیاز فناورانه از سوی صنایع مرتبط با حمل و نقل ارایه شده و از سوی دیگر ۸۰۰ شرکت فناوری در این حوزه شناسایی شدند که ۹۸ شرکت برای حضور در این رویداد آمادگی خود را اعلام کردند.

مدیرتوانمند سازی صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: در نهایت ۲۳ شرکت برای حضور در این رویداد و نمایش دستاوردهای خود انتخاب شدند.

برچسب‌ها حمل و نقل ریلی صندوق نوآوری و شکوفایی دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان ها حمل و نقل ریلی صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان ها صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده برگزار شد حمل و نقل شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد

راه اندازی سامانه خودنویس که یکی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن بوده نقش موثری در کاهش مدت زمان انعقاد قرارداد اجاره و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را دارد که همین امر خود  می‌تواند بازار را به سمت آرامش برساند.

از بهمن ماه که مشاوران املاک هم باید قراردادهای خود را در سامانه خودنویس ثبت کنند باعث شد که دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شود.

در همین رابطه جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: بازار اجاره مسکن همواره در سال گذشته با حضور دلالان و سوداگران با نوسان و افزایش قیمت روبرو بود که خوشبختانه با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از حضور این افراد در بازار مسکن کوتاه شد‌.

وی افزود: راه اندازی این سامانه توانست حضور مردم و مستاجران را در بازار اجاره تقویت کند و نمونه بارزی از مشارکت های مردمی در کنترل بازار مسکن به شمار می رود.

او تاکید کرد: ثبت قرارداد های مسکن خود نقش موثری در کنترل بازار اجاره دارد و مدت زمان ثبت قرارداد را به صورت چشم گیری کاهش داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران