Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@12:25:13 GMT

مهر قبولی روی گزارش حسابرسی شرکت مس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۳۹۵

مهر قبولی روی گزارش حسابرسی شرکت مس

به گزارش اقتصادآنلاین، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: با تلاش و زحمات تک‌تک کارکنان و مدیران شرکت مس، در سه‌ماهه نخست امسال ۹۵۰۰ میلیارد تومان سود کردیم که نشان می‌دهد شرکت مس روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند. همچنین تا امروز ۱۰۰ هزار تن تولید کاتد داشته‌ایم که ۹۵ هزار تن آن فروش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدمحمدی با بیان اینکه شرکت مس روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند، ادامه داد: تراز تولید و فروش با شرایط خوبی به پیش می‌رود و امیدواریم روند شرکت در سه‌ماهه دوم بهتر از سه‌ماهه نخست امسال باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به میزان فروش شرکت، گفت: با وجود تعطیلات عید، در فروردین ماه امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان فروش ثبت شد. همچنین در تیرماه ۷۷۴۴ میلیارد تومان فروش داشتیم که مجموع فروش بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان شده است.

به گفته وی این امر نشان‌دهنده این است که مسیر شرکت صعودی است و می‌توانیم در آینده با فاصله بسیار زیادی جایگاه خود را در رتبه اول به ثبت برسانیم.

با وجود تعطیلات عید، در فروردین ماه امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان فروش ثبت شد. همچنین در تیرماه ۷۷۴۴ میلیارد تومان فروش داشتیم که مجموع فروش بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان شده است.

سعدمحمدی شرایط شرکت را در سال آینده به مراتب بهتر پیش‌بینی کرد و گفت: با در مدار قرار گرفتن معدن دره‌زار، درآلو و کنسانتره حاصل از سرباره سرچشمه (طرح فلوتاسیون) شرایط بسیار بهتری خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: با مجموع این‌ها حداقل حدود ۳۵۰ هزار تن کنسانتره به شرکت مس ‌افزوده شده و این مجموع کنسانتره سبب می‌شود شرکت از نظر اقتصادی و مسیر حرفه‌ای مسیر خوب و شفافی را طی کند.

وی بر لزوم توجه به توسعه در شرکت مس تأکید کرد و اظهار داشت: باید به توسعه‌ها اهمیت داده شود و سرفصل آینده شرکت به توسعه‌ها وابسته است و اگر شرکتی توسعه نداشته باشد محکوم به نابودی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در شرایط اقتصادی کنونی می‌توانیم در ایجاد اشتغال جدید مؤثر باشیم.

پربیننده ترین تکرار اشتباه فولادی دولت این بار در ممنوعیت صادرات سیمان / رانت ۸۰هزار میلیاردی صنعت فولاد در سال۹۹ تداوم تصمیمات غلط وزارت صمت در روزهای پایانی / پیشنهاد ۳۵ تا ۷۰درصد عوارض صادراتی برای زنجیره فولاد تکانه های خاموشی در صنایع / کوچ واحدهای تولیدی از شبکه برق سراسری صادرات سیمان مجاز اما مشروط جهش ۱۵۷درصدی درآمد فولاد نسبت به دوره مشابه سال گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت ملی مس ایران مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران میلیارد تومان فروش شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق

دهقان فرماندار بافق در نشست بررسی مسؤلیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

در این نشست در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد