Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@01:55:07 GMT

پرسپولیس به دنبال جانشین لک؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۴۸۱

پرسپولیس به دنبال جانشین لک؟

لک در پرسپولیس تا قبل از بازی با ماشین‌ روزهای بی‌حاشیه‌ای داشت ولی اتفاقات تبریز دوباره لک را شبیه همان دروازه‌بان پرحاشیه سال‌های گذشته کرد.

به گزارش مشرق، کریم باقری، مربی پرسپولیس، در شب قهرمانی این تیم، چهره خبرساز ورزشگاه شهر قدس بود؛ چرا که به شکل عجیبی در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور نداشت. باقری که در تمامی ۵ قهرمانی اخیر پرسپولیس روی نیمکت این تیم با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی حضور داشت، به شکلی عجیب در جریان جشن قهرمانی جمعه‌شب این تیم غایب بود و روی سکو حاضر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری حضوری فعال در جریان بازی با پیکان داشت و در چند مرحله نیز با حضور در منطقه فنی به‌خصوص در زمان‌های استراحت به صحبت با بازیکنان تیم پرداخت ولی بعد از حضور بازیکنان در رختکن و مهیاشدن آنها برای جشن قهرمانی، به چمن برنگشت.

این در حالی بود که به‌ دلیل هماهنگی برای نشست خبری سرمربیان ۲ تیم، مراسم اهدای جام دقایق زیادی به طول انجامید و بازیکنان نیز در تونلی که برای آنها ترتیب داده شده بود، به انتظار ایستاده بودند و با گوشی‌های همراه خود به‌ دنبال ثبت لحظه قهرمانی بودند. بعد از خواندن اسامی بازیکنان و در ادامه اعضای تیم پزشکی و تدارکات برای حضور روی سکوی قهرمانی، نوبت به نفرات فنی تیم رسید که توسط مجری حاضر در استادیوم شهدای شهرقدس برای حضور در سکو و دریافت مدال دعوت می‌شدند. کریم باقری نفر قبل از حمید مطهری برای حضور روی سکو بود که نامش خوانده شد اما در آن فضای پرسوژه قهرمانی کسی متوجه نشد که آقا کریم حضور نداشته تا برای دریافت مدال روی سکو برود.

بیشتر بخوانید:

نقش لک در غیبت کریم باقری در جشن قهرمانی

درگیری با حامد لک

ماجرای غیبت باقری در جشن قهرمانی اما به درگیری لفظی او با حامد لک دروازه‌بان تیم برمی‌گردد. ظاهرا لک بعد از بازی و در جشن قهرمانی حرکاتی انجام داده که برای برخی بازیکنان پرسپولیس هم خوشایند نبوده و این موضوع باعث شده تا کریم باقری به لک تذکر جدی بدهد. شاید خیلی‌ها بعد از تذکر باقری به لک انتظار داشتند که گلر پرسپولیس واکنشی نشان ندهد ولی لک جواب تندی به باقری داده و حرف‌هایی زده که با ناراحتی شدید مربی سرخ‌پوشان همراه بوده است. همین موضوع هم باعث شد باقری زمین چمن را ترک کرده و به رختکن برود. درخصوص این ماجرا با یکی از مربیان پرسپولیس صحبت کردیم که گفت: «کریم باقری اسطوره و بزرگ پرسپولیس است و قطعا با حامد لک بابت کاری که انجام داد برخورد خواهیم کرد. در پرسپولیس همه باید به هم احترام بگذارند خصوصا شخصیتی مثل کریم باقری که می‌تواند برای همه ما یک الگو باشد.»

لک در پرسپولیس تا همین قبل از بازی با ماشین‌سازی روزهای بی‌حاشیه‌ای داشت ولی اتفاقات تبریز دوباره لک را شبیه همان دروازه‌بان پرحاشیه سال‌های گذشته کرد و نشان داد حاشیه‌های مختلف همچنان در کار این بازیکن وجود دارد. حالا درگیری با کریم باقری هم اتفاقی است که قطعا با واکنش هواداران روبه‌رو خواهد شد چون به‌ نوعی باقری یک خط قرمز برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود. لک پیش از این هم جایگاه چندان محکمی در پرسپولیس نداشت و حتی طی هفته‌های گذشته در اخباری غیررسمی آمده بود که پرسپولیسی‌ها در جست‌وجوی یک دروازه‌بان بزرگ و مطمئن برای فصل آینده هستند.

منبع: روزنامه همشهری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کریم باقری حامد لک جشن قهرمانی کریم باقری دروازه بان روی سکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن در بازی هفته سی‌ام لیگ فرانسه از لیون میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-1 برنده شد.

ویدئو: 330683

پی‌اس‌جی که در دو بازی از سه گذشته خانگی مقابل لیون شکست خورده بود و در این بازی با روحیه بالا ظاهر شد تا حریفش را شکست دهد.

حملات میزبان موجب شد تا دروازه لیون خیلی زود باز شود. پس از پاس بردلی بارکولا به محوطه جریمه، ویتینیا سعی کرد توپ را به سمت دروازه ارسال کند که پس از برخورد با نمانیا ماتیچ وارد دروازه شد و در دقیقه 3 پاری سن ژرمن جلو افتاد.

این گل برنامه‌های لیون را بهم ریخت و تیم میهمان خیلی زودتر گل دوم را دریافت کرد. در دقیقه 6 ارسال کرنر توسط بارکولا با ضربه سر لوکاس برالدو همراه شد و دور از دستان دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

بازی بعد از دو گل زودهنگام پاری سن ژرمن با افت قابل توجهی همراه شد و دو تیم بازی را خیلی متعادل دنبال می‌کردند تا اینکه یک تکل دروازه لیون را نجات داد. تکل به موقع اوبِرین مانع از رسیدن شوت پرقدرت رندال کولو موآنی به سمت دروازه شد.

لیون از شوک دو گل زودهنگام خارج نشده بود و بیشتر در تلاش بود گل‌های دیگری دریافت نکند که همین موضوع پی‌اس‌جی را بیشتر به سمت دروازه نزدیک می‌کرد.

در دقیقه 33 روی سانتر دقیق اشرف حکیمی به فضای بین مدافعان لیون، گونچالو راموس موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و سومین گلزن این بازی باشد.

در دقیقه 34 یکبار دیگر میزبان فرصت گلزنی داشت اما ضربه خطرناک بارکولا روی ارسال اشرف حکیمی به تیرک برخورد کرد و دور شد. برخلاف جریان بازی این لیون بود که به گل رسید!

ارنست نوآما بعد از پاس میتلند نیلز به سمت محوطه جریمه پی‌اس‌جی حرکت کرد و درحالیکه مدافعان برای مهار او تلاش نمی‌کردند او موفق شد با ضربه پای چپ توپ را دور از دستان جانلوئیجی دوناروما به گل تبدیل کند.

نیمه اول تماشایی دنبال می‌شد و لیون به دنبال کاهش تفاضل بود و در دقیقه 39 ضربه خطرناک نوآما این بار به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد. این حملات موجب نشد که پی‌اس‌جی دلسرد شده و دست از حمله بکشد.

روی صدحمله سریع ویتینیا توپ را را به وارن زئیر-امری پاس داد و او در فضای خالی به مارکو آسنسیو پاس داد که او هم ترجیح داد توپ را در نزدیکی دروازه خالی دور از دستان دروازه‌بان به سمت راموس بفرستد تا او را ضربه پای راست دبل کند.

پاری سن ژرمن با این نتیجه پرگل نیمه اول را به پایان رساند و با روحیه بالا به رختکن رفت.

لیون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و اتفاقات نیمه اول را فراموش کرده بود تا با فشار بیشتری به سمت دروازه پی‌اس‌جی برای تغییر نتیجه تلاش کند. در دقیقه 55 ضربه خطرناک به سمت دروازه را دوناروما با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

مکسنس کاکورت در دقیقه 63 یک فرصت خطرناک دیگر را روی دروازه میزبان ایجاد کرد و دوناروما بار دیگر دروازه‌اش را نجات داد.

لوئیس انریکه که را تفاضل شکل گرفته کسب سه امتیاز را ممکن می‌دید با نزدیک شدن به اواسط نیمه دوم چند تعویض دفاعی انجام داد تا هم به بازیکنان اصلی استراحت دهد و هم برتری تیمش را حفظ کند.

با این تغییرات لیونل نتوانست موقعیت اثرگذار دیگر را خلق کند و پی‌اس‌جی هم بازی را بیشتر در میانه میدان دنبال می‌کرد تا از فشار به سمت دروازه اش جلوگیری کرده و هم بازی را اینطور مدیریت کند.

لیون تا پایان اثر خاصی روی نتیجه بازی نداشت تا شکست را پذیرفته و پاری سن ژرمن 66 امتیازی شد. صدرنشین اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به موناکو رده دومی فاصله کمتری با قهرمانی در لیگ فرانسه دارد.

دیگر خبرها

  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟