Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:19:57 GMT

استخرهای آب درمانی در محلات تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۵۴۴

استخرهای آب درمانی در محلات تعطیل شد

به گزارش خبرنگارگزاری به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مهدی لعل‌بار اظهار کرد: گشت مشترک شبکه بهداشت و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات از واحدهای آب‌درمانی روستای آبگرم انجام شد.

وی افزود: در این بازدید ۲ مورد اخطار صادر شد که شامل اخطار بهداشتی و عدم رعایت ثبت پذیرش مسافر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لعل بار با اشاره به اینکه در این بازدیدها وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم به واحدها داده شد، گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و مطابق گروه‌بندی ارائه شده برای فعالیت واحدهای گردشگری، استخرهای واحدهای آب‌درمانی باید غیرفعال باشند، اما سوئیت‌ها، اقامتگاه‌ها و حوضچه‌های داخل اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجاز به فعالیت و پذیرش مسافر هستند.

کد خبر 5270232

منبع: مهر

کلیدواژه: محلات آب درمانی استخر ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا اردبیل شیراز ایلام غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار