Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@14:19:34 GMT

آخرین خبر از وضعیت سلامتی ارشا اقدسی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۵۶۴

آخرین خبر از وضعیت سلامتی ارشا اقدسی

ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار که به تازگی دچار حادثه‌ای سنگین شده، فردا (دوشنبه ۱۱ مرداد ماه) تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

قدس آنلاین: مهنوش مرادی، یکی از اعضای تیم ارشا اقدسی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: ایشان به صلاحدید پزشک درمانگر خود با دارو به خواب مصنوعی رفته است و این گونه نیست که در کما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشا اقدسی، بازیگر و بدلکار سینما و تلویزیون که در تئاتر هم صاحب چند تجربه است، روز چهارشنبه، ششم مرداد ماه در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در بیروت دچار حادثه‌ای خطرناک شد که بعد از آن او را به بیمارستان منتقل کردند.

اقدسی به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ شدن ماشین دچار این حادثه شد و هم اکنون در بیمارستانی در لبنان تحت درمان است و دوستان و همکارانش از مردم می‌خواهند که برای سلامتی او دعا کنند.  

این بازیگر و بدلکار متولد سال ۱۳۶۱ است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارشا اقدسی بدلکار سینما ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (پنجشنبه، ۳۰ فروردین) در گفت‌وگوی ویژه خبری به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت و گفت: پنج استان تحت تأثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته‌اند که بیشترین آن را در استان سیستان و بلوچستان شاهد بودیم.وی با بیان اینکه در جنوب کرمان نیز بارش تندی در شب گذشته وجود داشت، افزود: طبیعتاً اضافه بر برکاتی که این بارش‌ها داشته و سدهای استان و استان‌های همجوار را پر کرده اما خسارات و مشکلاتی هم برای مردم عزیزمان به وجود آورده است.

وزیر کشور اظهار کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان ۵ شهرستان تحت تاثیر این قرار گرفت به گونه ای که دو راه اصلی را دچار مشکل کرد که انشالله امیدواریم تا شب این مشکل حل شود.وحیدی ادامه داد: ارتباط زمینی یک تعدادی از روستاها قطع بود که از طریق بالگردها امکانات به آن‌ها رسانده می‌شود، از اتفاقات خوب این حادثه آن بود که ما هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم.وی افزود: کسانیکه از نظر بهداشتی و درمانی نیازمند به کمک باشند، بالگردها و هلال احمر در حال رسیدگی هستند، در بعضی از روستاها که اتصال برق قطع شده است، وزارت نیرو مشمول به حل این مشکل است.

وزیر کشور تأکید کرد: مسئولان ما در منطقه برای حل مشکلات مردم حضور دارند و همه آن‌ها از همان لحظات اولیه در منطقه بسیج هستند.وحیدی با بیان اینکه امیدواریم راه‌ها تا امشب باز شود و بخش عمده اتصال برق نیز حل شود، گفت: تخلیه آب از منازل و تأمین اقلامی که دچار حادثه شده است، به سرعت جبران می‌شود.وزیر کشور در پایان گفت: بارشی که انجام شده نزدیک به ۲۷۰ میلی‌متر بوده که در نوع خود بسیار سنگین و بی‌سابقه بوده است ولی با این وجود تا به حال مدیریت شده است تا کمترین مشکل را برای مردم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران