Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:21:04 GMT

۲۲ هزار پرس اطعام علوی در قزوین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۵۸۰

۲۲ هزار پرس اطعام علوی در قزوین توزیع شد

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح اطعام علوی چندین سال است که به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم در سازمان اوقاف و امور خیریه همراه با سایر حرکت های مردمی و سازمانی به اجرا درآمده و برکات زیادی را به همراه داشته است.

وی افزود: برهمین اساس این اداره کل در استان قزوین در عید غدیر امسال اقدام به توزیع هزاران پرس غذای گرم در مناطق محروم استان قزوین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: از این تعداد، چهار هزار و ۵۰۰ غذای گرم در سطح شهرستان البرز، ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از محل مشارکت مردمی و عواید موقوفه مرحوم حاج محمد حسین خزانه در شهر الوند، یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با مشارکت موقوفه مسجد جامع محمدیه، ستاد مردمی، هیات رزمندگان اسلام در شهر محمدیه و ۷۰۰ پرس غذای گرم در شهر بیدستان توزیع شده است.

مجیدی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد یک هزار پرس غذای گرم در روستای حصار خروان و ۱۲ هزار پرس غذای گرم در روستاهای شهرستان قزوین توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم این سنت پسندیده هر سال در بین مردم مورد اسقبال بیشتری قرار بگیرد تا بدین وسیله بتوانیم شاهد برپا شدن هر چه باشکوه تر عید غدیر در بین مردم باشیم.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه عید سعید غدیرخم ایرنا استان قزوین بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه عید سعید غدیرخم ایرنا سازمان اوقاف و امور خیریه عید سعید غدیرخم ایرنا استان قزوین بسته معیشتی پرس غذای گرم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد

آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی روز گذشته در ابتدای درس فقه خود در سال جدید، درباره اتفاقات اخیر گفت: وضعیتی که الان در غزه شاهد هستیم؛ کشتار مسلمان‌ها و کشتار کودکان، مسئله‌ای نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت.

وی ادامه داد: متأسفانه دنیای اسلام شاهد اختلافات و مصیبت‌های بسیار عجیب و غریبی است و ما می‌بینیم که در همین جنگ غزه و این کشتاری که از مسلمان‌ها صورت می‌گیرد، دولت‌های اسلامی اقدامی در مقابل دشمن انجام نمی‌دهند، برخی از آنها نه تنها کمک نمی‌کنند، نه تنها به صورت زبانی هم محکوم نمی‌کنند، که برعکس به دشمن کمک می‌کنند.

آیت‌الله علوی بروجردی گفت: در این شرایط و این وضعیتی که واقع شده، ما برای کسانی که حمایت می‌کنند و عزیزانی که در کنار این مردم مظلوم ایستادند، دعا می‌کنیم، امیدواریم خداوند یاری‌شان کند. شنیدیم از طرف ایران حرکاتی علیه آنها انجام شده که امیدواریم خداوند جیوش مسلمین را بر کفار ظفر و پیروزی دهد و این عقده‌ای که به نام اسرائیل نزدیک هفتاد سال است توسط دشمنان در دل کشورهای اسلامی درست شده است، تا مایه شر باشد از بین برود. آنها مسلمانان را از سرزمین فلسطین بیرون کردند و مهاجرهای یهودی هجوم آوردند و بعد کشتاری که در طول این مدت انجام شده، و همین الان نیز به وسیله شهرک نشین‌ها هر روز چند نفری قربانی می‌شوند چرا که آنها مسلح هستند و مسلمان‌ها بی پناه؛ دعا می‌کنیم روزی بیاید که ببینیم این شر برای همیشه به خودشان برگردد. آیت الله علوی بروجردی در پایان برای پیروزی سپاه مسلمانان دعا فرمودند. منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • توزیع ۶۰ هزار و ۸۱۵ تن کود کشاورزی در بین بهره برداران استان قزوین
  • دعای آیت‌الله علوی بروجردی بعد از حمله موشکی - پهپادی ایران به اسرائیل
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • توزیع ۶۰ هزار تن کود کشاورزی در قزوین
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توقیف دو موتورسنگین غیرمجاز در هفت باغ علوی