Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-19@19:29:57 GMT

عوامل ایجاد علاقه به خواهر زن و شوهر خواهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۶۲۹

عوامل ایجاد علاقه به خواهر زن و شوهر خواهر



علاقه به شوهر خواهر/علاقه به خواهرزن

علت علاقه شوهر به خواهرزن /مراحل بروز خیانت شوهر خواهر لازمه ازدواج تعهد داشتن جسمی و فکری است ولی متاسفانه برخی افراد بدون داشتن این پیش شرط واجب، ازدواج میکنند و وارد خانواده ای جدید شده و از اعتماد همسر و خانواده او سوء استفاده می کنند. یکی از مشکلاتی که به دلیل روابط صمیمی خانوادگی و رعایت نکردن حریم ها ایجاد میشود علاقه به خواهر زن یا علاقه به شوهر خواهر است که می تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازدواج، حریم و تعهد میخواهد ولی متاسفانه برخی افراد بدون این که توانایی تعهد دادن داشته باشند اقدام به ازدواج میکنند و نمیتوانند یا نمی خواهند حریم ازدواج خود را حفظ کنند.

روابط زن و مرد متاهل با دیگران باید اصول و چارچوب خاصی داشته باشد تا مانع از ورود دیگران به حریم شخصیشان شود و رابطه احساسی یا جنسی خارج از چارچوب ازدواج ، ایجاد نشود به خصوص زمانی که یک مرد به عنوان داماد وارد یک خانواده جدید میشود، در واقع محرم خانواده و یک عضو قابل اعتماد برای آن خانواده است و باید ارزش این اعتماد و احترام را شناخته و قدر بداند، باید حد و مرزها را رعایت کند و خواهر زنش را مانند خواهر خودش بداند.

ولی متاسفانه برخی مردان که تعدادشان کم هم نیست ، افراد قابل اعتمادی نیستند که به اشتباه مجوز ورود به خانواده شما را گرفته اند، این مردان حد و مرزها را رعایت نمی کنند و وارد رابطه احساسی با خواهر زنشان میشوند و فانتزیهای احساسی و جنسی در فکر خود می پرورانند ، متاسفانه گاهی شرایط برعکس است و خواهر زن به اعتماد خواهرش خیانت کرده و نسبت به شوهر خواهرش علاقمند میشود ، در برخی موارد که احساس متقابل بین این دو شکل میگیرد متاسفانه به دلیل ارتباط زیاد خانوادگی و در دسترس بودن همیشگی طرفین، احتمال بروز خیانت بسیار بالا میرود.

رابطه بین داماد و خواهر زن همیشه باید بر طبق اصول پیش برود و خط قرمز ها و مرزبندی های اخلاقی و حساب شده ای داشته باشد که دو طرف بتوانند اصول اخلاقی و انسانی را بین خودشان رعایت کنند و ناخودآگاه به ورطه فساد اخلاقی و شخصیتی و علاقه به خواهر زن گرفتار نشوند.

دلیل علاقه به شوهر خواهر - دلیل علاقه به خواهر زن

دلیل علاقه به خواهرزن

برخی پیش زمینه های اخلاقی و شخصیتی و یک سری کمبود ها و شاید حسادت ها و رابطه های بیش از حد صمیمی و باز میتوانند زمینه ساز و دلیل علاقه شوهر به خواهر شوند که در ادامه آن ها را مرور میکنیم :

• کمبود محبت و محرومیت های هیجانی

افرادی که از کودکی دچار کمبود محبت هستند، از درون احساس کمبود و تنهایی دارند و احتمال این که در بزرگسالی دائما درگیر رابطه های ناسالم با جنس مخالف شوند زیاد است. این افراد به شدت توجه طلب و مهر طلب هستند.

چنین فردی با ایجاد رابطه های نامشروع میخواهد کمبودهای درونی خود را جبران کنند به خصوص اگر در این رابطه از طرف مقابل توجه و محبت دریافت کنند احتمال وابستگی شان بیشتر میشود و دیگر حاضر نخواهند شد فرد مقابل را ترک کنند.

اگر دختری دچار کمبود محبت شدید باشد و با توجه و محبت عمدی یا غیر عمدی شوهر خواهرش روبرو شود احتمال ایجاد علاقه به شوهر خواهرش بسیار زیاد میشود.

• حسادت

اگر خواهری ، شخصیت حسودی داشته باشد و به رابطه خوب خواهر و شوهر خواهرش حسادت کند و چشم دیدن خوشی آن ها را نداشته باشد احتمال این که بخواهد با ابراز علاقه به شوهر خواهر ، او را به سمت خودش بکشاند بسیار زیاد است.

• تنوع طلبی

برخی افراد به صورت ذاتی درگیر مشکلی به نام تنوع طلبی جنسی هستند ، چنین فردی نمیتواند خودش را به یک نفر محدود کند و با کوچکترین فرصتی به دنبال ارضای تنوع طلبی خودش میرود در این بین نزدیک ترین و در دسترس ترین فردی که میتواند او را اغفال کند ، خواهر زنش است. ابراز علاقه به خواهر زن در مواردی که این دختر شرایط روحی و اعتماد به نفس درستی نداشته باشد میتواند او را بدون دردسر یا کوچکترین هزینه ای به مراد دلش برساند.

• احساس حقارت درونی

در صورتی که ازدواج خواهرتان عاشقانه نبوده باشد و شوهر خواهرتان به اجبار یا یک سری منافع مادی یا اجتماعی با او ازدواج کرده باشد ، احتمال این که به دنبال پیدا کردن عشق و علاقه خارج از چارچوب ازدواج باشد زیاد است و در این بین در صورتی که شما گزینه ساده و دلخواه و در دسترسی باشید ، احتمال ابراز عشق به خواهر زنش بسیار بالا خواهد رفت.

آیا علاقه بین داماد و خواهر زن همیشه با قصد قبلی ایجاد می شود؟

در اغلب مواد شوهر و خواهر شما قصد و نیت بدی ندارند و اصلا فکرش را هم نمی کنند که ممکن است روابطشان روزی به علاقه به یکدیگر و خیانت به شما ختم شود ولی با گذشت زمان و افزایش رفت و آمدها ، تنها ماندن زیاد دو نفر با هم وجود یک سری کمبودها در شخصیت طرفین یا زندگی مشترک شما ممکن است باعث ایجاد این رابطه ناپاک شود.

اگر شرایط بین این دو نفر به گونه ای باشد که زمان زیادی را دو نفری با هم بگذرانند و راحتی و صمیمیت بینشان افزایش پیدا کند احتمال بروز خیانت بالا خواهد رفت.

رابطه بین شوهر خواهر و خواهر زن همیشه باید با حد و مرزهای فامیلی همراه باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

مراحل بروز خیانت شوهر خواهر و خواهر زن

مراحل بروز خیانت شوهر خواهر و خواهر زن

در اغلب موارد علاقه به خواهر زن کم کم شکل میگیرد.

مثلا شاید در ابتدا فقط در حد فرستادن مطلب یا فیلم برای هم باشد.

بعد از مدتی کم کم سر صحبتشان باز شود و شروع به چت کردن و رد و بدل کردن پیام های شخصی کنند.

کم کم دو نفر شروع به درد دل کردن با هم می کنند. این مرحله بزرگترین زنگ خطری است که باید هر دو نفر را هشیار کند و قبل از این که به دام علاقه ناپاک و غیر مشروع گرفتار شوند ، از هم فاصله بگیرند.

شما به هیچ عنوان نباید از صمیمی شدن شوهر و خواهرتان تا به این حد خوشحال باشید ، بلکه باید زنگ خطر و هشدار این صمیمیت شما را بترساند و با وجود حرفها و متلک های احتمالی که ممکن است بابت این هشدار به شما بگویند، جلوی ادامه این صمیمیت را به هر طریقی قبل از این که وارد مرحله خطرساز برای زندگیتان بشود، بگیرید.

بعد از مدتی درد دل کردن باهم ، طرفین احساس می کنند چقدر خوب میتوانند همدیگر را درک کنند و ممکن است شوهر شما در این مرحله دچار شک و تردید در انتخابش شود و تصور کند ازدواجش اشتباه بوده است و نیمه گمشده اش در واقع خواهر شماست و کم کم درگیر علاقه به خواهر زن ش شود.

اگر متوجه ارتباط شوهر با خواهرتان شده اید چه باید بکنید؟

در صورتی که متوجه ارتباط شوهر با خواهرتان شده اید که به نظرتان خارج از چارچوب های خانوادگی و فامیلی است باید با احترام نگرانی خود را با شوهرتان در میان بگذارید.

در صورتی که عصبی هستید وارد بحث در این مورد نشوید چون دعوا و داد و بیداد باعث بدتر شدن مشکل و گوش ندادن شوهرتان به حرفهای شما خواهد شد.

اگر شوهرتان عذرخواهی کرد ، فقط در صورتی که با رفتارش پشیمانی خود را نشان داد و سعی در جبران اشتباهش داشت ، عذر خواهی او را پذیرا باشد و فقط به کلماتی که میگوید بسنده نکنید.

اگر خیانتش را انکار کرد و نقش خود را در این اشتباه نپذیرفت یا به هر شکلی شما را مقصر جلوه داد ، یا طوری رفتار کرد که شما احساس گناه کنید ، یا خواست به شما اثبات کند که هیچ خیانتی درکار نبوده مسلما شما توانایی مجاب کردن او را نخواهید داشت و حتما سعی کنید با یک زوج درمانگر در این باره صحبت کنید تا با توجه به شرایط راهکارهای لازم را به شما ارائه دهد.

توصیه های ضروری به خواهر زن و شوهر خواهر برای داشتن یک رابطه سالم

توصیه های ضروری به خواهر زن برای داشتن رابطه ای سالم با شوهر خواهر

مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شما به هیچ عنوان نمیتوانید شوهر خواهرتان را مانند برادرتان بدانید ، شاید در بسیاری از خانواده ها داماد را محرم خانواده می دانند ولی باید دقت داشته باشید که هیچگاه داماد نمیتواند مثل برادری که از کودکی با شما بزرگ شده است ، دید صرفا برادر گونه به شما داشته باشد .

شما نباید صمیمی ترین دوستان هم باشید : یکی از معضلاتی که در رابطه با شوهر خواهر و خواهر زن وجود دارد این است که تصور میکنید باید بهترین و صمیمی ترین دوستان هم باشید ، که کاملا اشتباه است ، شما در رابطه با دامادتان همواره باید حد و مرزها را حفظ کنید و فقط در حد ارتباطات خانوادگی و در حضور دیگران با او معاشرت داشته باشید تا کوچکترین بهانه ای برای بروز سوتفاهم ایجاد نکنید.

حتی اگر مشکلی در زندگی خواهرتان بوجود آمده است و شما به قصد خیرخواهی به شوهرخواهرتان نزدیک می شوید که مشکلاتشان را حل کنید باید این احتمال را در نظر بگیرید که ممکن است او علاقه به شما را جایگزین علاقه به خواهرتان کند و موجب پشیمانی شما شود. بنابراین از صحبتها و درد دل های دو نفره ، اجتناب کنید ، خانم ها همیشه زنگ خطر را خیلی سریع می شنوند ولی متاسفانه به آن بهایی نمی دهند تا زمانی که کنترل مشکل از دستشان خارج می شود.

در صورتی که طرف مقابل به گونه ای رفتار میکند که شما مغذب می شوید یا قصد بیشتر صمیمی شدن دارد و کناره گیری های شما را به روی خودش نمی آورد مستقیما به او گوشزد کنید و هیچگاه خودتان را در موقعیتی که با او تنها شوید، قرار ندهید.

به تعهد خود پایبند باشید : اگر همسرتان از شما میخواهد که با خواهرش رسمی تر برخورد کنید ، به حرفش گوش دهید، اولین و مهمترین مسئولیت شما بعد از ازدواج ، تعهد به همسر و حفظ آرامش روحی و روانی او است. خودتان را به جای او بگذارید و ببیند اگر او با برادر شما یا مردان دیگر همینطور صمیمی رفتار کند، چه احساسی خواهید داشت و چقدر صمیمیت او برایتان ناراحت کننده خواهد بود ؟ همان غیرتی که شما برای او دارید ، مسلما او هم به شما دارد پس کاری که منجر به بی اعتماد او میشود را انجام ندهید.

دوری از هم تا زمانی که احساستان از بین برود : ممکن است ناخودآگاه احساسی بین شما ایجاد شده باشد و خودتان زنگ خطر خیانت را شنیده باشید . بهترین روش برای این که مانع از بروز خیانت و آسیب شوید این است که از او دور بمانید . شماره اش را حذف کنید و در صورتی که با شما تماس میگیرد بلافاصله بدون هیچ توضیحی همه جا بلاکش کنید و از دسترسش خارج شوید تا نتواند با حرفهایش شما را وسوسه کند و رابطه ای بینتان شکل بگیرد.

حتی اگر از شما درخواست کمک داشت بدون هیچ عذاب وجدان و رودربایستی ، خودتان را گرفتار نشان داده و درخواستش را به شخصی دیگر حواله دهید.

در صورت امکان در مهمانی ها و جمع هایی که حضور دارد، حاضر نشوید ، گذشت زمان و دور بودن باعث میشود احساساتتان نسبت به هم فروکش کند ولی کوچکترین بها دادن به طرف مقابل یا پاسخ دادن به گله های به جا و نا به جای او میتواند منجر به پشیمانی ابدی برایتان شود.

گردآوری : بخش زناشویی بیتوته

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد، ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

وی در ادامه تأکید کرد: اگر ۱۰ بازی زیبا در طول فصل را بررسی کرده باشید حداقل ۵۰ درصد بازی‌ها مختص شمس آذر بوده است. ما همیشه جزو اهداف تاکتیکی‌مان این بوده است که مردم لذت ببرند. فردا نیز دنبال بازی زیبا هستیم و بازیکنانم می‌خواهند خودشان را بیشتر از قبل به مردم معرفی کنند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر تاکتیک تیمش برای مقابله با مهار توانایی استقلال روی ضربات ایستگاهی گفت: استقلال نفرات قد بلند زیادی دارد و سعی می‌کند در باکس حریف از این شرایط استفاده کند. در چند بازی دیدیم از این حربه استفاده کرده و با تک گل بازی را مدیریت کرده است. تمام هدف ما اما این است که بازی را در زمین حریف داشته باشیم.

دقیقی راجع به محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا هم یادآور شد: امیر شبانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و تا آخر فصل کنارمان نیست. سجاد بازگیر نیز از ابتدای فصل شرایط ایده‌آل ندارد و پارگی رباط داشت.

وی در واکنش به یادآوری این موضوع که از ابتدای فصل جاری بارها در مورد حضورش در تیم‌های پرطرفدار صحبت شده است، تصریح کرد: در نیم‌فصل بحث جدایی‌ام مطرح بود. وقتی مربی با تیمی قرارداد دارد تمام نقل‌وانتقالاتش باید با نظارت مالک و مدیرعامل باشد. من آن مقطع پستی گذاشتم و گفتم «در فوتبال به اعتبار رسیده‌ایم، ولی برای رسیدن به افتخار نیازمند همراهی و بودجه بیشتری است». استان قزوین آن شرایطی را ندارد که به سمت افتخار یعنی کسب سهمیه و قهرمانی برود. چند بازیکن را فروخته بودیم و من هم دوباره برگشتم. کمی اعتبارمان خدشه‌دار شده بود، در صورتی که یکی از بهترین تیم‌های ایران بودیم. با بازیکنان صحبت کردیم دوباره باید این اعتبار را به دست بیاوریم. نشان دادیم با همه کاستی‌ها می‌توانیم در جنگ نابرابر باشیم. در جدول واقعی، در جایگاه ششم هستیم، تیمی که با امتیاز منفی لیگ را شروع کرد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین ادامه داد: برای من پیشنهاد می‌آید، ولی تمام انگیزه‌ام را برای بازی‌های پایانی لیگ گذاشته‌ام تا دوباره خدشه‌ای به تیمم وارد نشود. شاید نیم‌نگاهی هم به افتخاری داشته باشیم و سپس به انتخاب‌هایی که می‌توانم داشته باشم. از مربیان تیم ملی خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌ای‌تری به تیم ما داشته باشند. من برای امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی احترام ویژه قائلم و اعتقاد دارم این کادر می‌تواند موفق باشد. بازیکنان من برنامه‌های تلویزیونی نیز می‌خواهند. از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند و بیشتر بازیکنان ما را ببینند. خیلی از بازیکنان ما می‌توانند در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته باشند و به غیر از برنامه فوتبال برتر، بقیه برنامه‌ها حضور نداشتند. باید روی بازیکنان و نحوه تاکتیک و بازی‌مان بحث شود، برای تیمی که بودجه ۴۵ میلیاردی دارد و جلوی تیم‌های قدری ایستاده است.

«دقیقی پیش از این از علاقه‌اش به استقلال گفته بود. با این اوصاف ممکن است شکست در بازی فردا شائبه‌هایی را برای او ایجاد کند.»، دقیقی در این مورد هم به خبرنگاران گفت: من به کشورم علاقه‌مند هستم، ولی یادم نمی‌آید چنین مصاحبه‌ای کرده باشم. تیم‌های استقلال و پرسپولیس جزو افتخارات فوتبال ایران هستند، همانطور که سپاهان و تراکتور نیز هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است امتیازهای کسر شده از شمس آذر از سوی کمیته استیناف بازگردانده شود، یادآور شد: قطعاً می‌شود با نگاه بهتر امتیازها را برگردانند. ما نمونه مشابه داشتیم که قانون گذاشتیم و کسر امتیاز کردند، ولی دوباره آن را برگرداندند. ما لیاقت این را داشتیم که امتیازمان برگردد. ما بازیکنان بالیاقتی داریم. به بازیکنانم در تمرین روز گذشته گفتم بازی فردا ویترینی برای آنهاست و شاید مهمترین بازی.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین راجع به اعتمادش به بازیکنان جوان خاطر نشان کرد: با نهایت احترام به آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی که می‌گویید به جوان‌های‌شان اعتماد کرده‌اند، اما ملوان تیم پرمهره‌ای است. به مهدی تارتار و مردم انزلی خدا قوت می‌گویم. آلومینیوم هم نفرات خوبی دارد. ما هم دوست داریم نفرات بهتری داشته باشیم. تیمی که چاره‌ای ندارد که روی داشته‌هایش کار کند، شمس آذر است. ما سعی کردیم به بازیکنان جوان اعتماد لازم را داشته باشیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم. ما سعی کردیم از بضاعت‌مان بهترین استفاده را داشته باشیم.

دقیقی در مورد اینکه آیا یک امتیاز هم می‌تواند نتیجه خوبی برای تیمش در دیدار با استقلال باشد، اظهار داشت: ما فردا دنبال بازی باکیفیت هستیم و هر تیمی دنبال بازی باکیفیت باشد باید خلق موقعیت کند. شاید ما شکست بخوریم، چون تیم حریف باتجربه و بزرگ است. ما در هر بازی کمترین وقت اضافه را داشتیم، چون دنبال زمین خوردن نبودیم و دنبال بازی جوانمردانه بودیم. دنبال وقت‌کشی نبودیم. شاید فردا دو سه گل بخوریم، چون حریف تیم بزرگی است و قیمت یک بازیکنش اندازه کل بودجه ما باشد.

وی درباره مطرح شدن نامش برای جانشینی پاکو خمس در تراکتور تبریز تأکید کرد: اسم نمی‌برم، ولی تیم‌هایی پیشنهاد دادند که بزرگ هستند. من بخشی از بهترین سال‌های زندگی‌ام در تبریز بودم و قطعاً عشق و علاقه ویژه به مردم آذربایجان دارم. در اولین قهرمانی تراکتور با گل‌های من بود که سه گل در شش بازی زدم. تمام تمرکزم روی کارم هست و قطعاً پیشنهادی بیاید بررسی می‌کنم. اعتقاد دارم در چند وقت اخیر دایره فوتبالی کشورمان به سمتی رفته که مرغ همسایه غاز است. ما نفراتی را چه خارجی و چه داخلی می‌آوریم که از همه جا رانده هستند و سپس تبلیغات می‌کنیم. زمانی که پس از ۱۰ بازی نتیجه نمی‌گیرند و می‌روند، غصه می‌خوریم که چرا رفتند. باید به چهره‌هایی که در شرایط سخت کار می‌کنند، بیشتر بها دهیم. یک مرد می‌خواهد بیاید و شرایط تیم ما را ببیند. نمی‌خواهم مجموعه‌مان را زیر سؤال ببرم و باید درود به شرافت‌شان فرستاد، اما مرد می‌خواهد در این شرایط تیمداری یا سرمربیگری کند. برخی تیم‌ها شاید قراردادهای میلیاردی می‌بندند و حتی قراردادهای میلیاردی پرتی هم دارند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین راجع به اینکه از کادر فنی استقلال تعریف کرده است و آیا نگران بیانیه‌ها از سوی تیم‌ها نیست، گفت: ما کاری نکردیم و اتفاقی دوستی سؤال پرسید فردا جواد نکونام محروم است که گفتم ایشان از مفاخر و عزت فوتبال ایران است. برای من بودن و نبودن ایشان روی نیمکت مهم نیست و کارمان را می‌کنیم. زیاد به تیم‌ها کاری نداریم. اگر دوست دارند، بیانیه بدهند، ولی کادر فنی استقلال و نکونام برای ما قابل احترام هستند. فوتبال ایران با تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به دنیا معرفی شود و سپس بقیه تیم‌ها. بحث خصوصی‌سازی و مجوز حرفه‌ای همین را می‌گوید.

دقیقی در مورد اینکه در هفته‌های پایانی با تیم‌های مدعی دیگر مثل سپاهان و پرسپولیس بازی داشته است و نقش زیادی در مسیر قهرمانی تیم‌ها دارند، اظهار کرد: من کمی حراف هستم و باید توضیح بدهم. وقتی با مالک باشگاه صحبت می‌کنم حرف‌های قشنگی می‌زند و می‌گوید ما دیگر از معاش رد شده‌ایم و دنبال کسب افتخار هستیم. ما از معاش رد شده‌ایم و کارمان را انجام داده‌ایم. تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کند هدف اولش ماندن در لیگ است. در لیگ دسته اول تیم ما شش هفته به پایان قهرمان شد و آقای گل، آقای پاس و ... از ما بود. در شش هفته پایانی لیگ دسته اول با وجود قهرمانی باز هم برنده شدیم، فکر می‌کنید چرا؟ چون تیم‌های پایین جدول با ما بازی داشتند و خواستم تعیین تکلیف کنیم. گفتیم خدای ناکرده کاری نکنیم که ناشایست باشد. الان هم وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود. بازی با تیم‌های بزرگ سخت است، ولی به فال نیک می‌گیرم و در این بازی‌ها دنبال این هستیم که بیشتر خودمان را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896737

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری