Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در حین واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در اتوبان قم – تهران، مامورین کاشف به محل حادثه اعزام و مشاهده نمودند که خودروی موردنظر از خودرو‌های شوتی یا همان جابجا کننده کالا‌های قاچاق بوده که طی بازرسی از خودروی مذکور مشاهده شد خودرو، حامل بار پوشاک قاچاق بوده، ضمن اعزام راکب خودروی حادثه دیده به بیمارستان، کالا و خودرو توقیف و از این خودرو مقادیر قابل توجهی پوشاک به ظن قاچاق به ارزش ۳,۱۰۵,۴۷۹,۷۷۵ ریال کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاضی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، پس از بهبودی نسبی متهم، نامبرده احضار و اظهارات استماع و آخرین دفاعیات اخذ، لکن به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته؛ متهم را علاوه بر ضبط محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعاً به پرداخت مبلغ ۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم یادآورشد: بر اساس قانون، کلیه محمولهِ مکشوفه توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکیِ استان گردید.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت ۲۳۵ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۵۹ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال و ۳۲ هزار و ۱۶ لیتر بنزین به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رودان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، متهم را به پرداخت ۱۳۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

به گفته حسن پور، با گزارش اداره کل بازرسی هرمزگان پیرامون سو استفاده از کارت‌های سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085090

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد