Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@07:13:22 GMT

افزایش 25 درصدی قیمت بیت‌کوین

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۶۷۴

خبرگزاری آریا - بیت‌کوین در ماه جولای 25 درصد افزایش داشت و طی مدت کوتاهی به 42 هزار دلار بازگشت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بیت کوین روند صعودی اخیر خود را حفظ کرده و به بالاترین سطح 2 ماه اخیر رسیده است. بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده جهان پس از چندین هفته معامله در محدوده 33 هزار دلاری، برای اولین بار در مدت بیش از یک ماه از مرز 40 هزار دلار عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد بیت کوین بازار را پس گرفته و قیمت بیت کوین در چند روز گذشته بیش از 7 هزار دلار افزایش داشته است. روز شنبه، قیمت بیت کوین به بالاترین سطح دو ماه گذشته یعنی 42184 دلار رسید که نشان دهنده بالاترین قیمت بیت کوین از زمان سقوط در اواسط ماه می است. در حال حاضر، قیمت این رمز ارز شاخص در حدود 41700 دلار معامله می شود. بیت کوین سلطه خود را بر سایر ارزهای رمزنگاری شده به 47.4 درصد افزایش داده است.
قیمت اتریوم نیز در حال افزایش است. بر اساس داده های CoinMarketCap، دومین ارز رمزنگاری شده جهان سود هفتگی 19.47 درصدی را ثبت کرد و در حال حاضر در حدود 2576 دلار مبادله می‌شود. در حال حاضر سرمایه گذاران در تلاش برای افزایش ذخیره بیت کوین خود هستند. کل ارزش بازار صنعت ارز رمزنگاری شده بالای 1.65 تریلیون دلار معادل اولین بار از اواسط ماه ژوئن است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت بیت کوین رمزنگاری شده هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۵،۹۱۳.۸۳ دلار معادل ۴۳،۰۹۴،۴۶۲،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۶،۰۳۹.۷۷ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱،۳۶۸.۸۱ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟
  • بازار رمزارز‌ها / هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید