Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@11:31:57 GMT

10 هزار برنده قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۶۸۰

10 هزار برنده قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد +جزئیات

در طرح پیش فروش  ایران خودرو ویژه عید سعید غدیر خم، 5 محصول  پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل خرداد تا مردادماه سال ۱۴۰۱ عرضه شد.

در این طرح فروش  10 هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند و 20 هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش ایران خودرو برنده قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گواردیولا، سیمئونه و امباپه تا توخل، آنچلوتی و هری کین؛ قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چه برنده و بازنده‌های داشت؟+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر جمعه گذشته قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس انجام شد. برهمین اساس منچسترسیتی انگلیس، قهرمان دوره قبل بازی‌ها یکبار دیگر حریف رئال مادرید شد. همچنین بایرن مونیخ آلمان مجبوراست با رقیبی دیرینه همچون آرسنال انگلیس دیدار کند. بروسیادورتموند، دیگر نماینده ژرمن‌ها هم به قرعه اتلتیکومادرید اسپانیا خورد. هرچند بارسلونا نماینده دیگر ماتادور‌ها موظف است با حریفی آشنا نظیر پاری سن ژرمن از فرانسه مصاف دهد.

بعد از این قرعه‌کشی بود که برخی مدیران تیم‌ها، چهره‌ای شاد و گروهی هم ظاهری گرفته داشتند. به نظر شما «برنده» و «بازنده»‌های این قرعه‌کشی کدام تیم ها، بازیکنان و مربیان بودند؟

در این گزارش بررسی می‌کنیم کدام تیم‌ها و بازیکنان از این قرعه کشی نفع بردند و بقیه ضررکردند.

*برنده: منچسترسیتی

در این نکته هیچ جای تردیدی نیست که روبروشدن با رئال مادرید، تیم صدرنشین کنونی لالیگا اسپانیا، به واقع قرعه‌ای سخت برای منچسترسیتی، فاتح دوره قبل «چمپیونزلیگ» است. با این همه تیم آبی پوش هم فصل قبل که سرانجام به آرزویش رسید و تاج قهرمانی برسرگذاشت، نیز همین وضعیت راداشت. آنها از موانع سخت نظیر همین رئال مادرید با قدرت و صلابت عبورکردند تا به هدفی که داشتند، رسیدند.

پس می‌توان گفت که با وجود سختی کار، قهرمانان دوره قبل، کمترین ترس را برای رسیدن به ایستگاه پایانی جام یعنی ومبلی خواهند داشت. به خصوص که در یک چهارم نهایی با رئال مادرید دیدار می‌کنند. سیتی یک سال قبل «لوس بلانکوس» را مغلوب کرد. هرچند آن موقع حریف شان هنوز «جود بلینگهام» را نداشت که در سانتیاگو برنابئو درخشان ظاهرشده باشد.

پپ گواردیولا، سرمربی موفق سیتیزن‌ها خوب می‌داند رئال کارلو آنچلوتی با چه خوش شانسی در یک هشتم نهایی مقابل لایپزیگ آلمان برنده شد و مجوز صعود گرفت. اگر تیم پپ مثل سال قبل برنده شود و از سویی دیگر آرسنال هم در مصاف با بایرن به برتری رسد، رویارویی احتمالی با توپچی‌ها در نیمه نهایی جام، چیزی فوق العاده ایده ال برایش نخواهد بود. به خصوص که آنها در کورسی «سه جانبه» همراه با لیورپول در لیگ برتر برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنند و می‌جنگند. اما نه توپچی‌های لندن و نه حتی بایرن، تیم‌های نخواهند بود که در دل گواردیولا و شاگردان خستگی ناپذیرش واهمه ایجادکنند.

*بازنده: کین و توخل که کلی امید داشتند

در مورد بایرن مونیخ اجازه دهید تحولات باواریایی‌ها را از ابتدای فصل مرورکنیم. آنها در آغاز فصل مغلوب ارب لایپزیگ در سوپرکاپ آلمان شدند. از جام حذفی (د. اف. ب پوکال) هم توسط زاربروکن حذف شدند. در بوندس لیگا هم در فاصله ۱۰ امتیازی بایرلورکوزن، صدرنشین در رده دوم قراردارند و از شانس بسیار ناچیزی برای قهرمانی در فاصله ۸ هفته تا پایان فصل برخوردار هستند. پس منصفانه خواهد بود اگر بگوییم تنها شانسی که برای آنها در فصل جاری باقی می‌ماند، همین لیگ قهرمانان اورپاست؛ تورنمنتی که امیدواربودند با قرعه خوبی روبرو شوند تا به نیمه نهایی، بعد نهایی و سرانجام فتح قاره برسند. به این ترتیب بعد از سال ۲۰۱۲ دست شان حتی از کسب یک جام کوتاه نماند.

اعضای تیم ژرمنی هرچند می‌گویند از رویارویی با آرسنال خوشحالند، اما با توجه به حال و روزی که سرخپوشان در فصل جاری با آن همه افت و خیز داشته اند، در نظرگیرید رویارویی با توپچی‌های سرحال و با نشاط برای شان چقدر دشوار می‌تواند باشد. تازه اگر فاتح این دیدار شوند، در نیمه نهایی مجبورند با یکی از دو رقیب سرسخت‌تر مثل منچسترسیتی یا رئال مادرید روبرو شوند.

به همین خاطر است که حالا در مونیخ، بندرت کسی به فتح جام در پایان فصل فکر می‌کند. از این رو «توماس توخل»، سرمربی بایرن ناراحت است که چرا در پایان فصلی که رفتنش از تیم قطعی است، دستش باید از آخرین جام نیز احتمالا دور بماند. همین‌طور «هری کین» مهاجم شاخص انگلیسی که تابستان با کلی آرزو تاتنهام را ترک کرد و به بایرن پیوست که به افتخارات تیمی پرشماری برسد، افسوس بدشانسی اش را خواهد خورد.

*برنده: کیلیان امباپه

این قرعه‌کشی نشان داد کیلیان امباپه، مهاجم شاخص و کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن یک گام به تحقق رویای دیرینه باشگاهش برای فتح اروپا نزدیک‌تر شده است. البته که رویارویی با بارسلونا برای هر تیمی راحت نخواهد بود. برای PSG نیز اینگونه است. با این حال تیم پاریسی به خوبی از مشکلات فراوان فصل جاری کاتالان‌ها با خبر است. از همه مهم‌تر «لوئیز انریکه» که زمانی خود سرمربی بارسا بوده، تمام زیر و بم‌های تیم سابقش را می‌داند و آگاه است تیم تحت اختیار ژاوی، چه ضعف‌های بارزی دارد.

از این رو است که رویارویی با آبی و اناری را «فرصت» قلمداد می‌کند. به خصوص که در لیگ داخلی (لوشامپیونه) با کسب ۵۹ امتیاز صدرنشین بوده و ۱۲ امتیاز با تیم دوم جدول (برست)، وضعیتی بسیار ایده ال برای کسب مجدد مقام قهرمانی خواهند داشت. انریکه هم به این دلیل می‌تواند به «مردان کلیدی اش» تا رویارویی با حریف اسپانیایی، استراحت‌های خوبی بدهد.

در مورد امباپه هم باید گفت که خاطرات خوش زیادی از تکه تکه کردن خط دفاعی بلوگرانا دارد و احتمالا با درخشش بسیار از این فرصت نهایت استفاده را برای تحقق انتقال مورد نظرش یعنی «حضور در رئال مادرید» را خواهد کرد. اما مهاجم فرانسوی در کنار این خواسته، حتما در تلاش خواهد بود که از این مرحله تیمش عبورکند تا در نیمه نهایی با گذر احتمالی از بروسیادورتموند یا اتلتیکومادرید، به رویای حضور در فینال و در نهایت کسب جام برسد.

*بازنده: آرسنال

آرسنال که امسال بسیار تلاش کرده تا اشتباهات فصل قبل را مرتکب نشود، تا به اینجا خوب کارکرده است. در لیگ برتر شانس زیادی در کورس قهرمانی با لیورپول و منچسترسیتی دارد. اما میکل آرتتا، سرمربی اش دلش می‌خواست در یک چهارم نهایی با حریف راحت تری نسبت به بایرن مونیخ روبرو می‌شد. البته با شناختی که از روحیه مربی اسپانیایی تیم لندنی سراغ داریم، او از مصاف دادن با بایرن مونیخی که امسال بیش از همه با خودش در جنگ بوده، واهمه ندارد. دل نگرانی او بیشتر می‌تواند قرارگرفتن یک هری کین با کلی انگیزه مقابل شاگردانش باشد.

به طور قطع آرتتا و بازیکنانش به هیچوجه بایرن را دست کم نمی‌گیرند. چون آمار نشان می‌دهد لندنی‌ها در رویارویی‌های قبلی اکثرا مغلوب حریف آلمانی بوده اند. با این حال فرض کنیم اگر از جدال با بایرن سربلند بیرون آیند، به احتمال زیاد در نیمه نهایی مجبور خواهند بود به احتمال زیاد با منچسترسیتی یا رئال مادرید روبرو شوند که این اصلا نمی‌تواند خوشایندشان باشد.

برنده: دیگو سیمئونه

فوتبال ورزشی عجیب و غیرقابل پیش بینی است. در دور یک هشتم نهایی کمتر کسی فکر می‌کرد اتلتیکومادرید در نبرد با اینترمیلان بتواند در نهایت برنده شود و به یک چهارم نهایی برسد. اما دیگو سیمئونه و مردانش موفق به انجام این کار شدند.

حالا هم این مربی نیم نگاهی حتی به نیمه نهایی و بعد فینال را دارد. آنها با وجودی که نسبت به سایر تیم‌های حاضر در این مرحله، از بضاعت کمتری برخودارند، اما در خانه با حمایت تماشاگران پرشور خود تیمی هستند که حتی بزرگان را می‌توانند به زانو درآورند. از این رو مربی اتلتیکو و شاگردانش با روحیه بالا گام در مسابقه با بروسیادورتموند می‌گذارند و دست بالا را خواهند داشت.

*بازنده: رئال مادرید

در مرحله قبل، به هرشکلی بود، رئالی‌ها راهی برای عبور از لایپزیگ پیداکردند. این کاری است که معمولا انجام می‌دهند، اما تیمی که بر حریف آلمانی غلبه کرد، هیچ شباهتی به فاتح احتمالی لیگ قهرمانان امسال نداشت.

تاریخ نشان می‌دهد آنها داستان‌هایی از برد‌های غیرمنطقی اروپایی داشته اند. کسی چه می‌داند شاید یک داستان دیگر باز در این زمینه خلق کنند، اما واقعا باید گفت که رئال به چیزی خاص برای بردن نیاز دارد. تیم تحت امر کارلو آنچلوتی نیازمند ارائه عملکردی فوق العاده از امثال وینیسوس جونیور و جود بلینگهام است تا بختی برای کنارزدن منچسترسیتی داشته باشد. هرچند سیتیزن‌ها همان تسلط خیره کننده فصل قبل را ندارند ولی در هر بازی تقریبا امتیاز می‌گیرند. آبی‌ها فصل قبل چنان بلایی بر سر رئال آوردند که یادآوری اش، هنوز هواداران مادریدی را ناراحت می‌کند. ترس آنها این است که تیم محبوب شان مثل فصل قبل توسط گواردیولا و شاگردانش، قتل عام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از گواردیولا، سیمئونه و امباپه تا توخل، آنچلوتی و هری کین؛ قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چه برنده و بازنده‌های داشت؟+تصاویر
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲/ کدام خودرو آخرین روز سال ارزان شد؟
  • هیبریدی‌ها؛ برگ برنده تویوتا
  • (عکس) روز دقیق فروش باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • قیمت بازاری تولیدات ایران‌خودرو +جدول
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ رقیب پرسپولیس مشخص شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌ خودرو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ قیمت ۲۰۷ به مرز یک میلیارد رسید
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول