Web Analytics Made Easy - Statcounter

افضلی مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز از راه‌اندازی سامانۀ کارآموزی و شبکۀ دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز، ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان این خبر داد. 

افضلی مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از راه اندازی سامانۀ کارآموزی و شبکۀ دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز، ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان این خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افضلی مطرح کرد: سامانۀ دانش‌آموختگان ازجمله سامانه‌های پورتال جامعی هست که یکی از شرکت‌های خصوصی بین‌المللی برای تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ کشور طراحی و اجرا کرده و از نظر مالی، ازسوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت می‌شود.

مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز تصریح کرد: مخاطبان سامانۀ نام‌برده، دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هستند؛ بدین‌ترتیب که داده‌های ورودی، از سمت دانشگاه شیراز به این سیستم و سامانه وارد شده است و دانش‌آموختگانی که عضو این سامانه می‌شوند، اطلاعاتشان از سمت سامانه تأیید می‌شود و مشخص است که به‌طور قطع از دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هستند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموختگان از طریق این سامانه یکدیگر را پیدا می‌کنند و دانشگاه هم می‌تواند از خروجی‌های خاص خود برخی اطلاعات لازم را نیز به دست بیاورد. همچنین، دانش‌آموختگان برحسب رزومه‌ای که در این سامانه تکمیل می‌کنند، می‌توانند از طرف شرکت‌ها پیشنهاد‌های کاری و منابع اشتغال را دریافت کرده و در هر زمینه‌ای که مدنظر ایشان بود، اقدام کنند.

افضلی استفاده از این سامانه را در زمینه اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز گامی بسیارمهم دانست و گفت: کارفرمایانی که به‌طور خاص هدفشان دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز است نیز، از این طریق به هدف خود دست می‌یابند. از طرف دیگر دانشگاه هم می‌تواند پس از مدتی، به این موضوع پی ببرد که چه تعداد از دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز و در چه محل‌هایی شاغل هستند. علاوه‌بر آن، شاغلین و دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هم می‌توانند هم‌افزایی ایجاد کنند و درصورت لزوم، برای دانشگاه شیراز و حتی شهر شیراز مفید باشند و کمک‌های شایان توجهی را داشته باشند.

لینک سامانۀ کارآموزی دانشگاه شیراز: https://shirazu.talentcoach.ir

لینک سامانۀ اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز: https://edu-shirazu.talentcoach.ir

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شیراز وزارت علوم آموزش مجازی دانش آموختگان دانشگاه شیراز دانش آموختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه، سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شد گفت: این سامانه نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن داشته است.

او اظهار کرد: اجرای این طرح توانسته است بازار اجاره را به سمت ثبات و بهبود هدایت کند، به طوری که ورود متقاضیان به این بازار توانسته است، وضعیت را آرام کند.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه خودنویس متقاضیان تا حدودی توانسته اند به بازار اجاره وارد پیدا کنند گفت : به این صورت افراد بدون واسطه می توانند اقدام به انعقاد قرارداد کنند. این اقدام  به نوعی  استفاده از مشارکت مردمی محسوب می شود‌.

او تاکید کرد: با راه اندازی سامانه  خودنویس ما شاهد انحصار زدایی از بازار اجاره نویسی و کاهش  سوداگری در این بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افکار عمومی به سمت جهش تولید هدایت شود/ راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان
  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود