Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@08:06:47 GMT

زمان معرفی کابینه ابراهیم رییسی به مجلس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۷۸۲

ایلنا نوشت: حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان اعلام لیست وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی و روند بررسی‌های مجلس، گفت: آنچه که ما شنیده‌ایم، اینطور است که آقای رئیسی تصمیم دارند در همان روز که مراسم تحلیف برگزار می‌شود، اسامی وزرای پیشنهادی‌شان را به همراه کلیاتی از برنامه‌ و خط و مشی دولت به مجلس ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر چنین اتفاقی رقم بخورد یعنی معرفی کابینه به مجلس در روز تحلیف انجام شود، در آن شرایط مجلس از روز شنبه بعد از تحلیف بررسی‌های خود را آغاز خواهد کرد و طی روزهای شنبه تا شنبه هفته بعد از آن هم کار رای اعتماد انجام خواهد شد. اگر این روند سپری شود می‌توان گفت که تا قبل از فرارسیدن تاسوعا و عاشورا کابینه مشخص خواهد شد اما اگر آقای رئیسی تصمیم داشته باشند از مهلت دوهفته‌ای که براساس قانون دارد، استفاده کنند این مساله به بعد از تاسوعا و عاشورا موکول خواهد شد.

نماینده شاهین‌شهر و میمه در رابطه با «نگاه مجلس به مساله تشکیل کابینه و اینکه با لیست پیشنهادی با اغماض عمل خواهند کرد یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: خیر، نگاه مجلس حتما یک نگاه دقیق و کارشناسی خواهد بود و اینطور نیست که اگر خدای نکرده مساله‌ای وجود داشته باشد، آن را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: مجلس روی کارآمدی وزرا بسیار حساس است و این مساله را بدون توجه به تفکر سیاسی وزرای معرفی شده بررسی خواهیم کرد. اولویت اصلی مجلس کارآمدی وزرا است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیسی به سمنان / دیدار با مردم دامغان در مصلای امام خمینی (ره)
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله به ایران را متوقف کرد
  • ببینید | هشدار صریح ابراهیم رئیسی به اسرائیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم