Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از ابلاغ ویرایش نخست ‌راهنماهای ایمنی در فعالیت‌های بازرسی فنی و کنترل خوردگی به کل زیرمجموعه‌های این شرکت خبر داد.
به گزارش شانا، سید نورالدین خاکساران رضوی، معاون برنامه‌ریزی و تلفیق طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: ‌راهنماهای ایمنی در فعالیت‌های بازرسی فنی و کنترل خوردگی که به همت کارگروه طرح استقرار مدیریت خوردگی و بازرسی فنی شرکت ملی نفت ایران و مدیریت پژوهش و فناوری به‌منظور بهره‌برداری و بکارگیری در فعالیت‌های عملیاتی مربوطه برای نخستین بار به صورت جامع از سوی دانشگاه صنعت نفت تدوین شده، از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به همه زیر مجموعه‌های این شرکت ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این راهنماها باتوجه به نیازهای مطرح‌شده از سوی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در دستورکار کارگروه مدیریت خوردگی و بازرسی فنی قرار گرفت و طی حدود هشت ماه ویرایش نخست آن با 28 سرفصل تدوین شد.
به گفته معاون برنامه‌ریزی و تلفیق طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، مقرر است نظرات اصلاحی یا تکمیلی پس از اجرای این راهنماها در شرکت‌ها، طی مدت حداقل یک سال برای تکمیل ویرایش‌های بعدی به مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی بازتاب داده شود.
بر اساس گزارش این معاونت، ‌راهنماهای ایمنی با 28 عنوان در زمینه فعالیت‌هایی همچون کار با انواع مواد شیمیایی (از جمله بازدارنده‌های خوردگی)، بازرسی مخازن تحت فشار، بازرسی مواد کامپوزیتی و فایبرگلاس، بازرسی سیستم‌های حفاظت کاتدی در تاسیسات خشکی و دریا، بازرسی رنگ و پوشش، بازرسی در عملیات پرتونگاری، بازرسی انبار مواد شیمیایی و رنگ، بازرسی از داخل ظروف و... تهیه شده‌اند که افزون بر شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در اختیار شرکت‌ ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران بازرسی فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری

مولوی اظهار کرد: از فروردین ماه امسال پرداخت حق تأهل به کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به مبلغ ۵۰۰ هرار تومان الزامی شد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در هزار و ۸۵۰ فروشگاه مجاز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: پارسال از ۷ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی بازرسی شد که ۸۰ درصد مربوط به رعایت ایمنی در محیط کار بود.

وی پیش بینی کرد: امسال بیش از ۹ هزار بازرسی در حوزه ارتقاء فرهنگ ایمنی کار انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود