Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: حضور در دولت، فرصت بزرگی بود که برای من به وجود آمد. این فرصت برای ما، تلخی‌ها و شیرینی‌هایی داشت که با شادی و ناراحتی مردم همراه بود.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: فرصت چهار ساله‌ای که پیش آمد را غنیمت شمردیم و از اولین ثانیه‌های آغاز به کار تا زمانی که وزرای کابینه‌ بعدی رای اعتماد بگیرند مسئولیت بر عهده ما است و تا ساعت آخر باید با دقت آن را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری جهرمی تاکید کرد: برای ما افتخاری بود در شرایطی که ویروس کرونا تمام دنیا را تحت‌تاثیر خود قرار داده و مشکلات زیادی ایجاد کرده بود، فضای مجازی توانست با زیرساخت‌هایی که فراهم شده بود کورسوی امیدی برای اساتید، دانشجویان، مدافعین سلامت و بسیاری از افراد دیگر به وجود آورد تا بتوان با استفاده از آن، خلاهای ناشی از فراگیری کرونا را پر کرد.

وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: برخی به مسائل فضای مجازی ایراداتی می‌گیرند، امیدواریم این ایرادات در دولت بعدی مرتفع شوند اما نمی‌توان از تحولات بزرگی که در این حوزه رخ داد چشم‌پوشی کرد.

برچسب‌ها ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نتیجه پژوهش سازمان غیر دولتی هلندی یوروچایلد نشان داد کودکان و نوجوانان ترجیح می‌دهند فعالیت‌های برخط خود را بطور شفاف بیان نکنند و با بزرگسالان در مورد خطراتی که در فضای مجازی با آنها روبرو هستند صحبت نکنند. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!