Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر تشدید درگیری‌ها در سراسر افغانستان تمامی پروازهای به ولایت‌های هرات، ارزگان، هلمند، قندوز، فاریاب، بدخشان و قندهار متوقف شدند.

قدس آنلاین: در ادامه درگیری‌ها در سراسر افغانستان، شب گذشته 3 راکت به فرودگاه قندهار اصابت کرد که منجر به بسته شدن باند پرواز این فرودگاه شد.

مقامات فرودگاه به «استارز اند استرایپس» گفتند که کار بر روی ترمیم باند پرواز ادامه دارد، اما کسی صدمه ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مسعود بینا» معاون اتحادیه شرکت‌های سیاحتی نیز درباره توقف پروازها در افغانستان گفت: اخیراً بخاطر ناامنی‌ها پروازهای داخلی بیش از 60 درصد کاهش یافته است، ما به غیر از دو سه ولایت، دیگر پرواز داخلی نداریم.

همچنین براساس گزارش‌ها تمامی پروازهای غیرنظامی به ولایت‌های هرات، ارزگان، هلمند، قندوز، فاریاب و بدخشان نیز متوقف شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تشدید درگیری ها افغانستان فرودگاه ولایت هلمند قندوز افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746268

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت