Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@19:49:34 GMT

فسخ بازیکن استقلال قانونی بود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۹۷۳

فسخ بازیکن استقلال قانونی بود

به گزارش تابناک، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه های مورد شکایت اعلام کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت مهدی مهدی پور از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 319 میلیون و 649 هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 115 میلیون و 968 هزار و 348 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان 480 میلیون و 351 هزار ریال مردود اعلام کرد.

*در پرونده باشگاه ذوب آهن اصفهان، مهدی مهدی پور و باشگاه استقلال، کمیته وضعیت با استناد به مقررات حاکم بر موضوع، مستندات ابرازی و استدلال های فوق، اعلام فسخ قرارداد توسط بازیکن (مهدی مهدی پور) را موجه و مورد تایید اعلام کرد. دعوی باشگاه ذوب آهن اصفهان علیه مهدی مهدپور مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. هم چنین دعوای باشگاه ذوب آهن علیه استقلال مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی فدراسیون فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان استقلال المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد

آفتاب‌‌نیوز :

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی