Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ویژه عید قربان تا عید غدیرخم زمینه آزادی ۲۶۰ محکوم مالی و بدهکار دیه را فراهم کرد. خبرگزاری میزان - در طرح مردمی پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ویژه عید قربان تا عید غدیرخم که با همیاری شیفتگان به خاندان نبوت برگزار شد، زمینه آزادی ۸ مددجوی زن و ۲۵۲ محکوم مرد، با رقم بدهی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق آمار ارائه شده در دهه امامت و ولایت و به عبارتی از تاریخ ۳۰ تیر تا ۷ مرداد ماه، خیرین استان‌های البرز، کردستان و آذربایجان شرقی هر کدام با رهایی ۱۸ محبوس نیازمند بیشترین سهم را در این پویش انسان‌دوستانه به خود اختصاص داده‌اند.   بیشتر بخوانید: آزادی ۱۱۷ زندانی جرائم غیر عمد به همت ستاد دیه استان فارس به دلیل مراحل اداری و طی روال معمول اجرای احکام در راستای آزادی محکومان جرایم غیرعمد، تا به امروز ۲۰۷ نفر از این زندانیان  استخلاص یافته و با فراهم شدن مقدمات قانونی ۵۳ نفر باقیمانده، این افراد واجد شرایط نیز به مرور تا پایان هفته جاری از بند آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دیه جرایم غیرعمد آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیه جرایم غیرعمد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان