Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@21:13:04 GMT

پایش بیش از ۴۹۹ هزار نفر در مرزها

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۰۰۷

پایش بیش از ۴۹۹ هزار نفر در مرزها

ولی پورگفت:۴۹۹ هزار نفر در مرز‌های کشور پایش شدند و ۵۲ هزار تست pcr از مسافران گرفته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی، ولی پور، رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر بیان کرد: در طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور که با همکاری جمعیت هلال احمر همراه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است، ۴۹۹ هزار و ۹۰ نفر پایش و از ۵۲ هزار و ۷۴۰ نفر هم تست pcr گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرز مبادی مرزی هلال احمر آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش در نشست خبری گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اقدامات دفاع مشروع نیروهای مسلح در مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد : این اقدامات تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح کشور بود و ارتش با همراهی نیروهای مسلح برای حراست از مرزها با کسی تعارف ندارد.

امیر سرتیپ سیروس امان الهی برنامه های گرامیداشت روز بیست و نهم فروردین روز ارتش در استان های آذربایجان غربی، و شرقی و همچنین اردیبل را تشریح کرد و گفت: در ٢٩ فروردین ماه امسال برنامه های مختلفی انجام می شود و یگان های تحت کنترل در استان های تحت پوشش شمالغرب رژه نیروهای مسلح برگزار می کنند. 

امیر سرتیپ امان الهی افزود: مراسم رژه  نیرو های مسلح از ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در محل میدان صبحگاه لشکر ۶۴ ارومیه  برگزار می‌شود.

وی  گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،  دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر در این ایام انجام می شود.

فرمانده ارشد نیروی زمینی ارتش در شمال غرب کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح بخصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد تاکید کرد: پاسخ متجاوزان این بار محمک و با اقتدار خواهد بود.

امیر امان الهی در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث مساکن سازمانی برای کارکنان ارتش گفت: در حال حاضر ٢٣ هزار واحد مسکونی سازمانی در کل کشور ساخته می شود که بیش از بیش از شصت درصد پیشرفت فیزکی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش گفت : اخیرا اقدامات خوبی برای واگذاری مسکن برای کارکنان انجام شده و در همین راستا منازل ١٠۶ واحدی ارومیه در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد. 

وی ادامه داد: عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه نیز در حال اجراست و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان خواهد شد و فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو نیز به زودی آغاز می شود. 

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش همچنین گفت: در خصوص نحوه واگذاری زمین های لشکر ۶۴ ارومیه منتظر اجرای کلیه توافقات موافقتنامه با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
  • ۳۰۰ هزار هکتار از مزارع استان مرکزی تحت پایش مبارزه با آفات قرار گرفت