Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:43:37 GMT

نتایج کنکور سراسری چه زمانی اعلام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۰۵۱

نتایج کنکور سراسری چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش تابناک، نتایج اولیه آزمون سراسری به صورت کارنامه تنظیم شده و تا روز دوشنبه این هفته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون ارشد دهه اول شهریور اعلام می شود که داوطلبان بعد از مشاهده نتایج اولیه خود می توانند انتخاب رشته کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به تدریج تا اوایل مهر ماه نتایج رشته های مصاحبه دار و آزمون های عملی نیز اعلام می شود و در نهایت نتایج نهایی آزمون اواخر مهر یا اوایل آبان ماه اعلام شود.
مصاحبه‌های تخصصی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری ۱۴۰۰ از اوایل خرداد ماه آغاز شد و در نهایت نتایج نهایی این آزمون هفته اول شهریور ماه اعلام می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش آزمون دکتری المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی اعلام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه