Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامیار الیاسی بعد از قهرمانی در مسابقات تور جهانی تنیس نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دوره از مسابقات آی تی اف اصفهان خیلی خوب برگزار شد و فدراسیون و خود شهر اصفهان توانستند میزبان خوبی برای مسابقات باشند.

وی افزود: اصفهان امثال نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر میزبانی کرد و همه چیز برای یک میزبانی جهانی فراهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان مسابقات آی تی اف جونیورز ادامه داد: زمین و مجموعه برگزاری مسابقات نیز شرایط خوبی را داشت و هیئت داوران، پذیرایی و جای استراحت به خوبی پیش بینی شده بود و اصفهان امسال بسیار خوب بود.

وی در خصوص رقیب خود در فینال مسابقات تصریح کرد: علی یکی از بهترین بازیکنان ایران در زیر ۱۸ سال و بزرگسال است و توانستیم با یکدیگر قهرمان بخش تیمی بشویم و به او نیز خسته نباشید می‌گویم.

الیاسی در خصوص اهداف خود در تنیس گفت: هدف اولم کسب افتخارات برای کشورم است و در ادامه بتوانم در جایگاه بین المللی برای خودم و کشور افتخار کسب کنم.

وی اضافه کرد: اگر کمی حمایت‌های فدراسیون و اسپانسرها بیشتر باشد بازیکنان زیادی داریم که بتوانند در جایگاه بین المللی موفق باشند و افتخارات خوبی برای کشور کسب کنند.

قهرمان مسابقات آی تی اف جونیورز با اشاره به مشکلات ورزش تنیس در ایران گفت: تعداد مسابقات کمی در ایران برگزار می‌شود و این مشکل اصلی ماست، که این مشکل با کمک فدراسیون در سال جاری حل شده است.

وی با تاکید بر تأثیر مثبت مسابقات خارجی بر پیشرفت بازیکنان ابراز داشت: فدراسیون می‌تواند کمک کند که بازیکنان به مسابقات خارجی اعزام شوند چون سطح مسابقات بالاتر است و به پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند.

کد خبر 5270235

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس مسابقات تنیس فدراسیون تنیس ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا اردبیل شیراز ایلام غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است