Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:37:25 GMT

۹۹ درصد از اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد جذب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۱۹۹

۹۹ درصد از اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد جذب شد

غضنفر آرام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته ۲۸۰ میلیارد تومان اسناد خزانه به استان اختصاص یافت که با جذب آن استان رتبه ششم کشور را کسب کرده است.

وی افزود: هم اینک در زمینه تهاتر اسناد خزانه نوع اول آن آغاز شده و نوع دوم آن از شهریور ماه شروع می شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه ‌و بویراحمد تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان در بحث اسناد خزانه به استان اختصاص یافته است که باید بین دستگاه های استان توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام تاکید کرد: امسال ۹۰ میلیارد تومان نقدینگی بوده که تاکنون هنوز به استان ها تعلق نگرفته است.

اسناد خزانه اسلامی یکی از انواع مختلف سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی است که با توجه به ویژگی‌هایش؛ طرفداران خاص خود را دارد.

بازدهی و سود اسناد خزانه اسلامی نسبت به برخی از سرمایه‌گذاری‌ها بهتر است و بنابراین در دوران رکود بازارها؛ می‌تواند سود مطمئنی نصیب‌ افراد کند. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج اسناد خزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد