Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مسئولان کانون مربیان فوتبال ایران روز گذشته با حضور در صندوق حمایت با دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش برنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور؛ در این دیدار دکتربیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران، بازیکن اسبق تیم های ملی فوتبال ایران و پرسپولیس به همراه نادر فریاد شیران رئیس کمیته پیشکسوتان کانون مربیان فوتبال ایران، دروازه بان اسبق تیم های ملی فوتبال و باشگاه استقلال و سعید ناصری دبیر کل کانون مربیان فوتبال ایران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست صمیمی بیژن ذوالفقارنسب ضمن ستایش از عملکرد مدیرعامل صندوق گفت: اگرچه سالهاست که صندوق حمایت از قهرمانان تشکیل شده است اما به جد می گویم که از زمان ورود دکتر ابطحی در راس این مجموعه شاهد تحولات مثبت و گسترده ای هستیم.

 او همچنین بیان داشت: باعث خوشحالی است که بنده به عنوان رئیس کانون مربیان فوتبال کشور امروز در مجموعه صندوق حمایت حضور دارم و امیدوارم با توجه به حسن نیت و حمایت های دکتر ابطحی، کانون مورد لطف و محبت ایشان قرار بگیرد و در آینده تعامل های خوب و سازنده ای بین کانون و صندوق حمایت برقرار شود.

در ادامه دکتر ابطحی ضمن ابراز خوشحالی از حضور اعضای کانون مربیان فوتبال ایران در صندوق حمایت از بیژن ذوالفقار نسب به عنوان یکی از چهره های برتر و خوشنام در فوتبال کشور یاد کرد و گفت: امیدوارم در آینده با همکاری و تعامل با یکدیگر اتفاقات بسیار مثبت و خوبی میان صندوق حمایت و کانون مربیان فوتبال ایران شکل بگیرد.

لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد اعضای کانون مربیان فوتبال ایران با هماهنگی واحد بیمه و درمان صندوق حمایت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پیشکسوتان فوتبال تیم های ملی ایران پرسپولیس تیم های ملی فوتبال باشگاه استقلال فوتبال ایران بیژن ذوالفقار نسب همکاری و تعامل درمان پوشش پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب صندوق حمایت دکتر ابطحی فریادشیران سعید ناصری دبیر کانون کانون مربیان فوتبال ایران صندوق حمایت دکتر ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین

مدیر کانون هموفیلی ایران با اشاره به 29 فروردین ماه روزجهانی هموفیلی، اظهار داشت: در ایران حدود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی داریم، این بیماری یک اختلال خونریزی دهنده است که ۱۳ فاکتور انعقاد خون دارد.


به گزارش عصر ایران به نقل از کانون هموفیلی ایران،  دکتر سعید بَرپَروَشان گفت: بیماری هموفیلی حدود ۱۷ نوع دارد که در نوع فاکتورهای این بیماری فاکتور ۸ و ۹ مهم ترین فاکتور به شمار می آیند.

برپروشان به مهم‌ترین عامل موثر در ابتلا به بیماری هموفیلی اشاره کرد و بیان داشت: هموفیلی یک اختلال ژنتیکی نادر است که بر توانایی بدن برای تشکیل لخته خون تأثیر می‌گذارد و منجر به خونریزی بیش‌ازحد می‌شود. این بیماری معمولا ارثی است و از مادر به فرزند منتقل می‌شود.

وی افزود: تامین دسترسی عادلانه به درمان و دارو یکی از مهمترین مطالبات جامعه هموفیلی ایران بخصوص در شهرستان‌های مختلف کشور است. 

مدیرکانون هموفیلی ایران به مشکلاتی که بیماران هموفیلی زن با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: زنان هموفیلی با توجه به داشتن عادت‌های ماهیانه طولانی مدت، بیشتر در معرض خطر هستند و باید بسیار بیشتر مراقب بهداشت شخصی خود باشند.

وی با تاکید بر حمایت از بیماران هموفیلی گفت: سازمان غذا و دارو و دولت باید در برابر این موضوع اثبات مسئولیت نموده و عدالت در توزیع دارو را ایجاد کنند تا بتوان به حل مشکلات بیماران هموفیلی امیدوار شد.

وی همچنین به تاثیر کمک از طرف خیرین اشاره کرد و افزود: جهت ادامه کار درمانگاه نیاز به حمایت شدید داریم و در حال مذاکره با بخش خصوصی و مسئولان هستیم که واحد مسئولیت اجتماعی زرین رویا به منظور کمک به بهداشت زنان هموفیلی از اهدای ۵۰۰ هزار پد بهداشتی بانوان تا پایان سال به کانون هموفیلی ایران خبر داد، و همچنین به مناسبت روز جهانی هموفیلی، ۴۲ هزار پد بهداشتی بانوان را به بیماران هموفیلی اهدا کرد، که این اقدام‌ها می‌توانند در حمایت از بیماران هموفیلی موثر باشند. 

وی افزود: در کنار این موضوع باید مشکلات مالی نیز برطرف شود تا بتوان برای حل مشکلات بیماران هموفیلی، اقدامات مناسبی را انجام دهیم و تجهیزات خود را کامل کنیم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران