Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@01:41:25 GMT

محل برگزاری فینال جام حذفی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۲۸۸

با توجه به بازدید انجام شده توسط مسئولان فدراسیون فوتبال از مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل ۴۰۰ -۱۳۹۹ قطعا شرایط میزبانی فینال جام حذفی در این ورزشگاه و در تاریخ مقرر مهیا نیست.
از آنجا که سازمان لیگ به مناسبت بزرگداشت سردار دلها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار کند، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تامین شرایط میزبانی در این ورزشگاه این امر محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین فینال جام حذفی ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان  برگزار می شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸