Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:32:10 GMT

چند خبر کوتاه انتظامی از کردستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۲۹۴

چند خبر کوتاه انتظامی از کردستان

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کردستان در رابطه به کشف کولرهای گازی اظهار داشت: یک هزار و ۳۴۳ کولر گازی قاچاق در یکی از محلات حاشیه شهر مریوان دپو شده بود که توسط نیروهای پلیس شهرستان کشف شد.

سردار علی آزادی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مریوان انبار مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که یک هزار و ۳۴۳ کولرگازی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: یک نفر در رابطه با این محموله قاچاق دستگیر و برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری باند قاچاق اسلحه در دیواندره

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند قاچاق اسلحه طی یک عملیات هدفمند پلیسی توسط ماموران انتظامی شهرستان دیواندره خبر داد.

سردار آزادی اضافه کرد: پس از شناسایی یک باند قاچاق، با هماهنگی مراجع قضایی سواری پژو حامل سلاح قاچاق در محور مواصلاتی سقز به دیواندره شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۶ قبضه سلاح شکاری و ۲ قبضه کلت کمری غیر مجاز و در مجموع هشت قبضه سلاح کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری چهار نفر از اعضاء این باند در عملیات ضربتی پلیس یادآور شد: خودروی حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار آزادی افزود: در شهرستان سقز هم ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک وانت ۶ دستگاه پنل و سه دستگاه موتور کولر گازی قاچاق را کشف کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد ریال ارزیابی کردند و در این رابطه یک نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

استان کردستان با ۲۸ هزار کیلومتر مربع مساحت، ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها مریوان کردستان دیواندره کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان دیواندره مریوان کردستان دیواندره کالای قاچاق انتظامی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد

عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در پی اعلام یکی از هم‌وطنان مبنی بر قطع درختان چوب تاغ توسط عده‌ای سودجو در اطراف شهرستان سمنان، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ مسکن مهر به همراه کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

وی به بررسی میدانی پلیس در منطقه اعلامی اشاره کرد و افزود: مأموران در آن اطراف به یک دستگاه پژو پارس مشکی مظنون شدند و با بررسی داخل خودرو مقادیری مواد مخدر و تجهیزات مرتبط با قطع درختان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در ادامه طی گشت‌زنی مأموران انتظامی در آن اطراف، محل دپوی بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد