Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی اسدی مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: در پی اجرایی شدن طرح استفاده از هوش مصنوعی برای شناخت و محاسبه زمان توقف ماشین در پارکینگ‌های حاشیه خیابان‌های مشهد، از موتورسیکلت برقی مجهز به جای دوربین پلاک خوان بهره گرفته شده است که با طی مسیر، پلاک‌ها شناسایی و محاسبه زمان توقف به صورت آنی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

راه اندازی دوربین‌های نظارت تصویری در معابر مشهد

او افزود: از مزایای این سیستم می‌توان به کاهش نیروی انسانی مرتبط با موضوع سرعت عمل و افزایش ثبت پلاک‌ها در هر بار تردد اشاره کرد؛ در فاز آزمایشی این طرح در مناطق ۹، ۱۰ و ۱۱ اجرا خواهد شد.


انتهای پیام//ص. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک هوش مصنوعی موتورسیکلت برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است

 یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: هر نوع نقل و انتقال دام زنده، فرآورده‌های خام دامی، نهاده‌های دامی، دارو و مواد بیولوژیک، مستلزم اخذ گواهی بهداشتی حمل از سازمان دامپزشکی کشور، ادارات کل دامپزشکی استان ها، ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها یا نماینده قانونی آنها است.

وی افزود: الزام به این دستور به استناد ماده چهار آیین نامه چگونگی کنترل بهداشتی تردد، نقل و انتقال، واردات و صادرات دام زنده و فراورده‌های خام دامی موضوع بنده د ماده سه و بند «ب» ماده پنج قانون سازمان دامپزشکی کشور است.

احمدی یادآور شد: موارد فاقد گواهی مذکور، تخلف محسوب و برابر مقررات با آنها برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: نقل و انتقال هر گونه دام زنده علاوه بر اخذ گواهی بهداشتی حمل، مستلزم پلاک کوبی با استفاده از پلاک بارکددار ۱۵ رقمی و ثبت در سامانه‌های مربوطه است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: حمل و نقل هرگونه دام فاقد پلاک تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

احمدی مطرح کرد: صدور هرگونه گواهی بهداشتی حمل جدید منوط به تاییدیه تخلیه محموله قبلی است و با موارد عدم وصول نیز برخورد قانونی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد