Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فرشته خوش‌نیت سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: با راه اندازی اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا و کاهش سن گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا، تعداد زیادی از مردم واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

او افزود: این اقدام در راستای رفاه حال مردم، اجرای طرح واکسیناسیون عمومی و دستیابی هرچه سریع‌تر به ایمنی جمعی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف ادامه داد: تعداد دو هزار و ۸۰۰ نفر از معلمان و گروه سنی بالای ۵۵ سال در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

خوش‌نیت بیان کرد: در این پایگاه‌ها واکسیناسیون کرونا زیر نظر پزشک انجام می‌شود و امکان تردد خودرو، هم کف بودن، مناسب بودن سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه هوا از جمله امکانات رفاهی آن‌ها هستند.

انتهای پیام// ا. چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون طاعون نشخوار کنندگان کوچک در بم

مسعود اسدی پور از آغاز طرح واکسیناسیون بیماری طاعون نشخوار کنندگان خبر داد و گفت: طرح واکسیناسیون طاعون نشخوارکنندگان کوچک  با هدف کم کردن رخداد‌های بالینی بیماری در نخستین مرحله با پیش بینی ۲۰۰ هزار راس دام در کلیه واحد‌های روستایی در سطح شهرستان آغاز شده است و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: بیماری طاعون نشخوارکننده، یک بیماری به شدت مسری بوده که تاثیرات اقتصادی بالایی بر دامداری‌ها می گذارد و همچنین این بیماری از جهت امنیت غذایی در مناطق روستایی حائز اهمیت است. 

 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بم تصریح کرد:  حیوانات درگیر با این بیماری، دچار تب بسیار بالا و افسردگی شده و دارای ترشحات چشمی و بینی هستند و قادر به غذا خوردن نبوده؛ زیرا به دلیل ضایعات دهانی خوردن غذا بسیار دردناک است، همچنین حیوان دچار پنمونی و اسهال نیز می‌شود و در اکثر موارد این بیماری میتواند منجر به مرگ شود. 

وی گفت: در این طرح، شبکه دامپزشکی شهرستان با استفاده از توان عملیاتی بخش دولتی و بخش خصوصی نسبت به تحت پوشش قرار دادن جمعیت دامی حساس در زمان اعلام شده اقدام می کند.

اسدی پور گفت: از دامداران تقاضا دارم به منظور پیشگیری از سرایت بیماری در جمعیت دام سبک خود و سایر دامداران شهرستان و با توجه به کوچ رو بودن بخش عمده دام سبک شهرستان که امکان سرایت بیماری وجود دارد، همکاری لازم را با تیم واکسیناسیون بخش خصوصی و دولتی تحت نظارت این شبکه داشته باشند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • آغاز واکسیناسیون طاعون نشخوار کنندگان کوچک در بم
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید