Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند چهار نفره سارقان حرفه ای هنگام اوراق قطعات خودروهای سرقتی در عملیات ماموران کلانتری ۱۸ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ"مهدی پورامینائی" امروز ۱۰ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر کرمان، ماموران کلانتری ۱۸ این فرماندهی با انجام تحقیقات هدفمند و بررسی های جامع میدانی و در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه موفق به دستگیری چهار سارق حرفه ای هنگام اوراق قطعات خودروهای سرقتی در یکی از روستای های اطراف کرمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده با سرقت خودروها در کرمان آنها را به یکی از روستاهای اطراف شهر کرمان انتقال و  در یک ویلا فعالیت مجرمانه  خود را انجام می دادند، افزود: سارقان پس از سرقت خودروها را به این مکان انتقال و ضمن اوراق قطعات، اقدام به فروش می کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقان در بازجویی های پلیسی به ارتکاب سه فقره سرقت خودرو اعتراف کردند. 

امینائی تصریح کرد: از مخفیگاه این سارقان قطعات یک دستگاه خودرو مسروقه پراید و مدارک شناسایی مالکان کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی، سامانه های جی پی اس و ... مجهز کنید و وسایل شخصی از قبیل(کیف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ویژه در معرض دید نگذارید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سارقان خودرو كرمان دستگیری سارقان سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه شاهین شهر گفت: با اعلام اینکه ۲ فرد ناشناس در ساعات پایانی شب با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقدی یکی از شهروندان کرده و متواری شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تا کنون به ۴ فقره زور گیری و سرقت تلفن همراه شهروندان برای درآوردن خرج اعتیاد خود اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز