Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:12:26 GMT

بازاریابی طرح صیانت برای ماهواره‌های آمریکایی + سند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۳۸۴

بازاریابی طرح صیانت برای ماهواره‌های آمریکایی + سند

به گزارش جماران؛ روند جستجوی مردم ایران در گوگل برای هفته گذشته حاکی از توجه فوق‌العاده آنها به خدمات اینترنت ماهواره‌ای شرکت اسپیس ایکس است.

کاربران ایران بیشتر به دنبال نقشه پوشش و نحوه خرید اشتراک این خدمت بوده‌اند.

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اینترنت ماهواره ای اینترنت ماهواره ای در ایران اینترنت ماهواره ای استارلینک سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است

امام جمعه بندرعباس گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است و هرگاه لازم باشد و کشور با تهدید روبرو شود این نیروی مردمی حاضر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه عملیات وعده صادق نقطه اوج و تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود که باعث شد امنیت پوشالی صهیونیست‌ها فرو بریزد افزود: این در حالیست که در گذشته برخی ادعا می‌کردند میدان و دیپلماسی ۲ عرصه جداگانه هستند که هر یک باید کار خود را انجام دهد، اما عملیات اخیر برکات انسجام و هماهنگی میدان و دیپلماسی را به همه نشان داد.

وی در ادامه عنوان کرد: این بزرگترین عملیات نه تنها علیه رژیم صهیونیستی بلکه علیه استکبار جهانی بود و به همین دلیل می‌توان آن را با توجه به دستاوردهایش بی‌نظیر و تاریخ ساز دانست.

به گفته امام جمعه بندرعباس، با وجود اطلاع قبلی، غربی‌ها و متحدان رژیم صهیونیستی در رهگیری و مقابله با قدرت ایران ناتوان ماندند که البته آنچه انجام شد فقط نمایش قدرت ایران بود و هنوز به مرحله اِعمال قدرت نرسیده است.

وی اظهارداشت: عملیات وعده صادق در همین مقیاس نیز هزینه‌های مالی هنگفتی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به بار آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: می‌توان عملیات وعده صادق را یک رزمایش گرم برای بررسی کارایی بخش کوچکی از سلاح‌های پایین دستی دانست تا دشمن با عیار ما در عملیات واقعی آشنا شود.

وی اضافه کرد: این عملیات نشان داد آمریکا حتی قادر به تامین امنیت فرزند نامشروع و مهم‌ترین متحد خود نیست و وقت آن رسیده برخی کشور‌های منطقه عبرت گرفته و از پیمان‌های پوشالی خارج شده و در برابر رژیم صهیونیستی یکپارچه شوند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران به دستور امام راحل، آن را نشانه دوراندیشی بنیانگذار انقلاب دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است و هرگاه لازم باشد و کشور با تهدید روبرو شود این نیروی مردمی حاضر خواهد بود و در حوادث و شیطنت‌ها علیه انقلاب و همچنین عرصه‌های خدمت به مردم حضور پررنگ دارد.

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده
  • نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها
  • مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه