Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل کمبود نیروی انسانی رستورانی در کالیفرنیا یک روبات مجهز به فناوری های مختلف را به کار گرفته تا به مشتریانش سرویس رسانی کند.

 رستورانی در ایالت کالیفرنیا آمریکا از یک روبات برای خدمت رسانی به مشتریانش استفاده می‌کند زیرا به دلیل بحران کمبود کارگر در آمریکا قادر به استخدام نیروی انسانی نیست.

آنا اورتیز مدیر عامل «Sugar Mediterranean Bistro» در این باره می‌گوید ما برای افرادی که حاضر باشند کار کنند، با چالش روبرو شده‌ایم و کارمند کافی برای ارائه سرویس به مشتریان در رستوران نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روباتی که در این رستوران خدمت می‌کند توسط شرکت «ریچ تک ربوتیک» ساخته شده و «ماترادی» نام دارد. این روبات می‌تواند درهای آشپزخانه را باز کند، و غذاها را از آنجا به میز مشتریان برساند.

روبات مذکور از فناوری‌های مختلف از جمله لیدار استفاده می‌کند تا بتواند محیط اطراف خود تا مسافت ۲۰۰ فوتی را شناسایی کند. به این ترتیب ماترادی می‌تواند ۴ سینی غذا و بشقاب را به مشتریان رستوران برساند.

البته این گارسون روباتیک نمی‌تواند با مشتریان حرف بزند اما می‌تواند با چند جمله با آنها ارتباط برقرار کند. به گفته اورتیز این روبات قرار نیست جایگزین کارگرهای انسانی شود./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کرد.   در ماده ۶ این طرح آمده است:   سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.   همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛   سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.   محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • ایتالیا کمبود پزشک را از خارج جبران می‌کند