Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:24:10 GMT

دانشگاه الزهرا پژوهشگر پسا دکتری جذب می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۴۵۲

دانشگاه الزهرا پژوهشگر پسا دکتری جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه الزهرا (س) در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور، اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری می کند.

متقاضیان خانم و آقا واجد شرایط می‌توانند درخواست‌های خود را تا پانزدهم شهریور ۱۴۰۰ به پست الکترونیک l.mashhodi@alzahra.ac.ir ارسال کنند.

شرایط پذیرش به شرح زیر است:

داشتن مدرک دکتری متناسب با پژوهش مورد تقاضا و استاد میزبان از یکی از دانشگاه‌های معتبر دولتی داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد و بیش از سه سال از تاریخ اخذ مدرک نگذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مدت زمان دوره ضرورت وظیفه عمومی به این مدت اضافه می‌شود. ضمناً در صورت داشتن سابقه کار پژوهشی و فناوری مرتبط این مدت تا ۵ سال قابل افزایش است.)

نداشتن مشکل نظام وظیفه برای داوطلبین ذکور

برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و عدم ممانعت قانونی ورود به آموزش عالی

داشتن حداقل دو توصیه نامه صلاحیت انجام پژوهش در دوره از استادان راهنما و مشاور رساله دکتری و یا کارشناسی ارشد

رشته‌های علوم انسانی: داشتن حداقل دو مقاله کامل علمی پژوهشی در دوره دکتری که یکی از آنها در مجلات JCR با نمایه WOS یا Scopus منتشر شده‌باشد.

رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی: داشتن حداقل دو مقاله کامل علمی پژوهشی در دوره دکتری که در مجلات JCR با نمایه WOS منتشر شده‌باشد.

داشتن پویایی لازم در زمان دانش آموختگی دوره دکتری مانند انتشار مقالات به تعداد سال‌های دانش آموختگی ثبت اختراع و یا طرح ارتباط با صنعت و جامعه معتبر می‌تواند جانشین مقاله شود.

کد خبر 5270199 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا پسادکتری دانشگاههای خارجی دانشگاه های ایران دانشگاه آزاد اسلامی واکسیناسیون آزمون کارشناسی ارشد کنکور 1400 سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی محمد مهدی طهرانچی دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا ازدواج دانشجویی دانشگاه خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت از سوی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی «غزه زنده است» با هدف فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت، پاسداشت مقام انسانیت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان و تبیین ابعاد گوناگون عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاهیان سرافراز ولایت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، روز سه‌شنبه مورخ ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و برخی مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان / ۱۱ هزار طرح پژوهشی دانشگاه و صنعت در حال اجرا + فیلم