Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:26:06 GMT

هشت تالار پذیرایی در رفسنجان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۴۷۱

هشت تالار پذیرایی در رفسنجان پلمب شد

مجید رنجبرکاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته گذشته ستاد مبارزه با کرونای رفسنجان به ریاست فرماندار به منظور تصویب دستوالعمل های جدید در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تشکیل جلسه داد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که یکی از عوامل انتقال این ویروس مهمانی ها و دورهمی ها، جشن ها و مراسم های عزاداری است در نشست ستاد کرونا رفسنجان مقرر شد فعالیت های تالارهای پذیرایی در فضای بسته ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبرکاظمی تصریح کرد: حداقل ۲۰ تالار در شهرستان رفسنجان وجود دارد که از این تعداد چهار مورد در فضای باز و بقیه در فضای بسته مجوز فعالیت دارند.

وی ادامه داد: با نظارت ها و گشت زنی هایی که شب گذشته انجام شد هشت تالار پذیرایی رفسنجان در فضای بسته در حال فعالیت بودند که پلمب و تعطیل شدند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: اسامی تالارهای متخلف به فرمانداری این  شهرستان اعلام شده و صاحبان این اماکن مشمول جریمه خواهند شد.

وی به مردم توصیه کرد: از برگزاری هرگونه مراسم جشن یا عزادرای با توجه به شرایط فوق قرمز شهرستان رفسنجان خودداری کنند.

رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تالارهای پذیرایی کرمان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تالارهای پذیرایی کرمان ویروس کرونا تالارهای پذیرایی کرمان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از طرح تفرجگاهی، گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در بازدید از طرح احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودرو‌های عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی