Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیداحمد علم‌الهدی، وی روز یکشنبه با صدور پیامی نوشت: موج پنجم کرونا باعث رنجش مردم و به خصوص کادر درمان شده است و باید برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به توصیه‌های متخصصان امر توجه شود.

وی ادامه داد: در نامه اخیر اساتید دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان مشهد وخامت اوضاع این شهر به درستی تشریح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از آستان قدس رضوی، که نهایت مراقبت‌های لازم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهد، تشکر کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: سهل‌انگاری در انجام وظایف نه از سوی مردم و نه از سوی مسوولان پذیرفته نیست و باید با کمک یکدیگر از این شرایط سخت عبور کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان، توجه به توصیه‌های کارشناسی را یکی از لازمه‌های عبور از شرایط سخت کرونایی دانست.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و استان خراسان رضوی در پنجمین موج طغیان این ویروس همه‌گیر، بطور نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است و شمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان به حدود ۵۰۰ نفر در روز رسیده است.

این در حالی است که بررسی‌های میدانی از کمبود برخی اقلام دارویی ویژه درمان بیماران کووید ۱۹ در داروخانه‌های مشهد حکایت دارد.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیاری از پزشکان و مدافعان سلامت که از نزدیک شاهد شرایط ناگوار بیمارستانها، کلینیکها، مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا و افزایش تعداد بیماران بستری، سرپایی و مرگ هستند در چند روز اخیر هشدارهایی در خصوص وقوع فاجعه انسانی در شهر مشهد داده‌ و تاکید کرده اند که اگر مردم خود آستین همت را بالا نزده و به فکر سلامت خود نباشند بطور قطع در روزهای آینده باید شاهد وضعیتی سخت‌تر و صحنه‌های ناگوار از مرگ و میر هموطنانمان باشیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا سید احمد علم الهدی مشهد وضعیت قرمز مرگ و میر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سید احمد علم الهدی مشهد ویروس کرونا سید احمد علم الهدی مشهد وضعیت قرمز مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت:

امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری ...بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند ، موجب آرامش شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند