Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@23:29:48 GMT

تداوم نقض آتش‌بس عربستان در الحدیده

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۶۳۹

تداوم نقض آتش‌بس عربستان در الحدیده

شبکه «المسیره» در گزارشی اعلام کرد که عربستان سعودی همچنان به نقض گسترده آتش‌بس در استان «الحدیده» ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به نقض آتش بس استان «الحدیده» به صورت گسترده ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، شبکه المسیره اعلام کرد: عربستان سعودی و ائتلاف تحت سرکردگی آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شبکه عنوان کرد: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می‌دهد بلکه هواپیما‌های جاسوسی آن نیز به صورت مداوم در حال پرواز بر فراز آسمان این استان هستند.

در ادامه گزارش شبکه المسیره آمده است: افزون بر استان الحدیده در دیگر استان‌ها نیز سعودی‌ها به حملات خود ادامه می‌دهند و در آخرین مورد نیز چندین مرتبه استان‌های «صعده» و «مأرب» را هدف سنگین‌ترین حملات هوایی قرار دادند.

گفتنی است، از زمان برقراری آتش بس الحدیده در چارچوب توافق «استکهلم»، عربستان سعودی هیچ پایبندی به این آتش بس نداشته است. علیرغم اعتراضات گسترده یمنی‌ها به عدم پایبندی ریاض به آتش بس الحدیده، اما سازمان ملل تاکنون هیچ اقدامی را برای متوقف ساختن تجاوزگری‌های سعودی انجام نداده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقض آتش بس عربستان الحدیده هواپیما های جاسوسی عربستان سعودی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت روز ارتش، گفت: پیش از این، اگر رژیم صهیونیستی توطئه‌ای بر علیه ما انجام می‌داد، پاسخ‌ها محدود بود اما جنایت صهیونیست‌ها در کنسولگری ایران در دمشق شرایطی را برای ما فراهم کرد تا برخورد قاطعانه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل از هر امکانی برای به شهادت رساندن دانشمندان ما استفاده می‌کرد و با حمله به کنسولگری ایران گستاخی خود را بیشتر نمایان کرد که در برابر قدرت و اقتدار ایران قرار گرفت و سیلی محکمی دریافت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حمایت کشورهای روسیه، چین و الجزایر از ایران اسلامی در نشست شورای امنیت، گفت: اقدام متجاوزانه اسرائیل جنایتکار فرصت خوبی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و برگ برنده جبهه مقاومت بود.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: پاسخ ایران در واقع آزمایش صنایع موشکی و پهبادی بود که مراکز راداری و نظامی رژیم صهیونیستی از جمله محل استقرار هواپیماهای اف ۳۵ آنها را هدف قرار داد.

وی تاکید کرد: اسرائیل متجاوز اگر بخواهد منافع جمهوری اسلامی ایران را مورد تجاوز قرار دهد، پاسخ قاطع دریافت می‌کند و اگر آمریکایی‌ها هم قصد دخالت داشته باشند پاسخ ایران اسلامی را خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: ممکن است دشمن قصد آسیب رساندن به زیرساخت‌های کشور را داشته باشد که مردم باید در این خصوص هوشیار باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بیست و نهم فروردین ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاورمردانی است که عاشقانه در راه اسلام و دفاع از مکتب قرآن در برابر دشمنان جنگیدند و رشادت و شجاعت از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: ارتش بزرگترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است که با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور دارد.

امام جمعه اراک گفت: جوانان مومن، سلحشور و ولایتمدار ارتش و سایر نهادهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر متجاوزان ایستادند و رشادت‌ها و حماسه‌های به یاد ماندنی خلق کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: آمادگی هرچه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده تر از گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه