Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل داگستری استان خوزستان گفت: در روزهای اخیر بعد از دستور رئیس قوه قضائیه تعداد قابل توجهی از بازداشت‌شدگان این ناآرامی‌ها آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند ظرف چند روز آینده آزاد خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از دادگستری استان خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه تعدادی از معاونین قضایی، معاون دادستان مرکز استان و رئیس سازمان زندان‌های خوزستان در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه، با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت شدگان ناآرامی‌های حوادث کمبود آب در استان که هنوز در بازداشت هستند دیدار و پس از استماع صحبت‌های آنان، دستورات قضایی پیرامون آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌رئیس دادگستری استان خوزستان: عوامل تجزیه‌طلب و معاند ‌از اعتراضات به حق مردم خوزستان سوء‌استفاده کردندرئیس کل دادگستری استان خوزستان: تعداد دیگری از بازداشت‌شدگان اعتراضات خوزستان آزاد شدند‌نامه نماینده تهران به اژه ای: عاملان ایجاد مشکلات خوزستان محاکمه شوند

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی گفت: در روزهای اخیر بعد از دستور رئیس قوه قضائیه تعداد قابل توجهی از بازداشت‌شدگان این ناآرامی‌ها آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند ظرف چند روز آینده آزاد خواهند شد.

وی افزود: آن افرادی که اتهامات امنیتی دارند خارج از نوبت و در اسرع وقت به اتهامات آنان رسیدگی می‌شود و کسانی که باعث اخلال در امنیت، سلب آرامش و آسایش مردم شدند و همچنین به اموال مردم آسیب رساندند و با معاندین نظام و دشمنان خارجی در ایجاد ناامنی‌ها و ناآرامی‌ها اخیر دست داشتند برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه اظهار داشت: در این دیدار برخی از این بازداشت شدگان مطالب خود را عنوان کردند و تعدادی از آنان آزاد و تعداد دیگری با تخفیفات قرار و سپردن وثیقه کفالت بزودی آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان خوزستان رئیس کل دادگستری بازداشت شدگان تعداد دیگری ناآرامی ها آزاد شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: بیش از 87 هزار نفر از دستگاه‌های مختلف در طرح نوروزی 1403 شرکت کرده‌اند

وی افزود: تا امروز 8 صبح بالغ بر 310 میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه 510 نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید