Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هم‌زمان با اوج گرفتن موارد ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، صدها نفر در اعتراض به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی در قبال این بیماری، در «تل‌آویو» دست به تجمع زدند.

به نوشته روزنامه «گاردین»، معترضان در این تجمع که شنبه شب برگزار شد، خشم خود را از افزایش محدودیت‌های کرونایی با وجود واکسیناسیون گسترده ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد موارد ابتلا و بستری در اثر ابتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به حد بی‌سابقه‌ای طی ماه‌های گذشته رسیده است.  وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد ۲۴۳۵ نفر ظرف یک روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و ۲۳۶ نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری بستری شده‌اند.

با وجود تبلیغات گسترده رژیم صهیونیستی درخصوص واکسناسیون بسیار سریع و گسترده علیه ویروس کرونا، اکنون بار دیگر زدن ماسک در فضای عمومی سربسته ممنوع اعلام شده و استفاده از «گذرنامه سبز» برای ورود به فضاهایی همچون باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها از سر گرفته شده است.

معترضان به وضعیت کرونا در فلسطین اشغالی، روز شنبه با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون «همه‌گیری وجود ندارد، این یک حقه‌بازی است»، علیه واکسن کرونا شعار سر دادند.

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی با رد احتمال قوانین قرنطینه در فلسطین اشغالی گفت، فقط کافی است مردم واکسن بزنند و از ماسک استفاده کنند.

علاوه بر فلسطین اشغالی، کشورهای مختلفی در اروپا از جمله فرانسه، ایتالیا و یونان اعتراضاتی را علیه سیاست‌های کرونایی دولت‌های خود به راه انداخته‌اند.

هم‌زمان با فلسطین اشغالی، هزاران نفر در فرانسه روز شنبه در اعتراض به تدابیر قانونی دولت «امانوئل ماکرون» برای اجباری کردن ارائه گذرنامه سلامت هنگام ورود به اماکن عمومی در بحبوحه شیوع موج چهارم کووید-۱۹ در این کشور تظاهرات کردند.

گزارش‌ها حاکی است اکثر تظاهرات های برگزار شده در پاریس مسالمت‌آمیز بوده اما در برخی از آنها درگیری‌هایی میان نیروهای ضد شورش و مردم گزارش شده و پلیس به زد و خورد با معترضان پرداخته است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تظاهرات فلسطین اشغالی بیماری ویروس کرونا فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منطقه بیت هیلل در نزدیکی کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست بر اثر حمله پهپادی خبر دادند.

منابع خبری از شنیده شدن صدای دو انفجار در الجلیل علیا خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید این حمله بیان کرد: دو پهپاد از لبنان به سمت ما روانه شده و در بیت هیلل منفجر شدند و حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6080025

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی