Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:14:57 GMT

فیلمبرداری «چاقوها بیرون ۲» در یونان تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۶۵۳

فیلمبرداری «چاقوها بیرون ۲» در یونان تمام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین رنت، فیلمبرداری فیلم دوم «چاقوها بیرون» که از اواخر ماه ژوئن در یونان شروع شده بود، دیروز به پایان رسید.

ماه مارس در حالی که کمی بیش از یک سال از موفقیت فیلم «چاقوها بیرون» در گیشه می‌گذشت، اعلام شد قسمت دوم این فیلم ساخته می‌شود و پس از آن نتفلیکس جلو آمد و مبلغ ۴۶۹ میلیون دلار برای ساخته شدن قسمت دوم و سوم این فیلم سرمایه‌گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فاصله کمی پس از آن در اواخر ماه پیش کار فیلمبرداری این فیلم در یکی از جزایر یونان شروع شد و در آخرین روز جولای بخش فیلمبرداری آن در این کشور اروپایی به پایان رسید.

رایان جانسون که با بقیه گروه بازیگران و تولید کنندکان این فیلم در یونان در حال تهیه این فیلم بودند با انتشار توییتی پایان این فیلم را گرامی داشت و خبری درباره تحقیقات بعدی بنوا بلانک را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

وی در توییت خود نوشت لازم نیست نگران کسی که در فیلم دوم مرتکب قتل شده باشید زیرا دنباله فیلم به نیمه راه خود رسیده و با فرض اینکه هیچ مشکل غیرمنتظره‌ای ایجاد نشود فیلمبرداری اصلی تا اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر انجام می‌شود.

فیلمبرداری فیلم اصلی «چاقوها بیرون» از ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ تا ۲۰ دسامبر همان سال به طول انجامیده بود.

از جزییات فیلم جدید هیچ خبری منتشر نشده و تنها خبری که منتشر شده این است که کارآگاه بلانک باید به بررسی یک قتل جدید بپردازد.

هنوز تاریخ انتشار این فیلم توسط نتفلیکس اعلام نشده اما به نظر می‌رسد پاییز ۲۰۲۲ بهترین زمان اکران آن باشد.

در این قسمت در کنار دنیل کریگ، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، جانل مونائه، کاترین هان، لسلی اودوم، کیت هادسن، مدلین سلین، جسیکا هنویک و ایتن هاوک بازی کرده‌اند. در حالی که پیشتر تصور می‌شد هیچیک از بازیگران فیلم اول جز دنیل کریگ در این فیلم حضور نداشته باشند، حضور دان جانسون در یونان به این تصور دامن زد که وی نقش ریچارد درایسدل داماد هارلن و شوهر لیندا که به اداره شرکت همسرش کمک می کند را در این فیلم نیز تکرار می‌کند.

کد خبر 5270301

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلمبرداری دنیل کریگ یونان فیلم سینمایی فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی ویروس کرونا سینمای مستند فیلم کوتاه عکاسی برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان هنر نگارگری نماهنگ سریال ایرانی بازیگر سینما شبکه پنج سیما چاقوها بیرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر

مدیر امور عشایر استان تهران از آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین ماه خبر داد.

فرشید ذبیحی در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به اینکه کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین ماه و از شهرستان‌های جنوبی استان از جمله ورامین، پاکدشت، قرچک، پیشوا، ری و همچنین ملارد و شهریار شروع می‌شود، افزود: پس از عزیمت در مراتع میانبند در نهایت 15 خردادماه در مراتع ییلاقی شهرستان‌های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه مستقر می‌شوند.     

وی افزود: امسال نیز هماهنگی خوبی با استانداری و سایردستگاه‌های مرتبط صورت گرفته تا خدمات رسانی مناسبی به عشایر داشته باشیم و تأمین امنیت در مسیر کوچ، تسهیل و هماهنگی لازم برای تردد عشایر و دام از معابر و جاده‌های برون شهری، ارائه خدمات بهداشتی به عشایر، واکسیناسیون و سایر خدمات دامپزشکی، تأمین آب شرب بهداشتی و مرمت و بازگشایی مسیرهای عشایری از خدمات مهم دستگاههای مربوطه به عشایر است.

ذبیحی ادامه داد: همچنین با توزیع سیلندرگاز و استفاده از انرژی‌های سازگار با محیط زیست و سامانه‌های مختلفی از جمله فانوس و حمام خورشیدی، روشنایی معابر در استقرارگاه‌های عشایری در نظر گرفته شده و مسیرهای کوچ عشایر نیز مرمت و بازگشایی می‌شود.      

 مدیر امور عشایر استان تهران تأکید کرد: همزمان با شروع کوچ عشایر تلاش داریم با همکاری فرمانداران و استانداری تهران جشن کوچ نیز در یکی از شهرستان‌های عشایر نشین برگزار کنیم که برنامه ریزی این جشن در حال انجام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر
  • آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • تداوم ناپایداری هوا در گلستان تا اواخر وقت چهارشنبه
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم