Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، ارتش عراق امروز (یک‌شنبه) از آغاز عملیاتی نظامی در نزدیکی کرکوک علیه عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش خبر داد.

گروه رسانه‌ای ارتش عراق اعلام کرد: این عملیات با پشتیبانی نیروی هوایی، ارتش و ائتلاف بین المللی با فرماندهی آمریکا، برای جستجو و پاکسازی مناطق جنوبی استان کرکوک و مناطقی در صلاح الدین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته نیز وزارت دفاع عراق از یک عملیات نظامی برای از بین بردن باقی عناصر گروه تروریستی داعش و ایمن سازی میادین نفتی در استان صلاح الدین در شمال این کشور از روز دوشنبه خبر داد.

این عملیات با همکاری نیرو‌های مشترک ارتش، الحشد الشعبی و هنگ حفاظت از میدان‌های نفتی صورت گرفت.

دستگاه اطلاعاتی عراق نیز روز شنبه از بازداشت هفت عنصر تروریستی مسئول پشتیبانی لجستیک از داعش در استان کرکوک خبر داد. رسانه امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال به تلاش‌های میدانی از طریق جمع آوری اطلاعات از هسته‌های خاموش از طریق عملیات پیشگیرانه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش عراق گروه تروریستی داعش عملیات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم

 سرایا القدس – گردان جنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع DGI Matrice را شکار کرده و توانسته است اطلاعات مهمی را از آن استخراج کند.

این گروه مبارز فلسطینی تأکید کرد: پهپاد مذکور به دلیل اخلال فنی در جریان انجام مأموریت اطلاعاتی در منطقه الجلمه در شمال شهر جنین، سقوط کرد.

سرایا القدس، چند روز پیش نیز تصاویری از شکار یک نظامی اشغالگر و حمله موشکی و خمپاره ای به خودروهای نظامی اشغالگران در غزه را منتشر کرده بود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گروه هفت: با هرگونه حمله نظامی اسراییل علیه رفح مخالف هستیم
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • «وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست