Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛این برنامه به تهیه‌کنندگی سید محمد طباطبایی و کارگردانی امین قشقاییان شنبه شبها ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه استانی اصفهان می رود و تکرار آن بامداد دوشنبه ساعت ۲ و همچنین پنجشنبه ها ساعت ۱۷ از همین شبکه پخش می گردد.

برنامه تلویزیونی دپ که از اسفند ماه ۱۳۹۹ تا کنون در حال تولید و پخش است تلاش دارد تا با تزریق روحیه امید بجای نا امیدی به دختران و پسران جوان جامعه ، نسبت به فرهنگ سازی در اصلاح سبک زندگی جوانان گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجه تسمیه نام برنامه از دو حرف د (مخفف دختر) و پ (مخفف پسر) گرفته شده و دپ به یک اصطلاح عامیانه میان جوانان برای غمگینی و نا امیدی تبدیل شده که در این برنامه تلاش بر این است که جوانان بجای نا امیدی و افسردگی به امید و تلاش تشویق شوند.

این برنامه که کلیه عوامل آن از جوانان رده سنی ۱۹ الی ۳۴ سال انتخاب شده‌اند تلاش می کند تا با طراحی صحنه خلاقانه و بخشهای متنوعی که دارد برای جوانان علاوه بر جنبه های سرگرم کننده آموزنده هم باشد.

تیتراژ متفاوت برنامه که با موسیقی رپ (موسیقی مورد علاقه جوانان) تولید و پخش شده مورد توجه بسیاری از جوانان قرار گرفته است.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: سید محمد طباطبایی،کارگردان: امین قشقاییان، نویسندگان: امیریوسف دهقان، امین قشقاییان و سید محمد طباطبایی، اجرا: ندا سلیمی و سید محمد صادق تربتیان، منشی صحنه: محمد یوسفی، دستیار تهیه: محسن حسن زاده، دستیار تولید: علیرضا نادر طهرانی، تدوین: سولماز محمدی، دستیار تدوین: ندا سلیمی، گرافیست: سولماز محمدی و محسن زمردیان، تصویربرداران: سید سجاد محمدی، سید اکبر رضوی، معین مبشر، علیرضا نادر طهرانی، محمد محمدی و میلاد فیضی، نورپرداز: سید سجادمحمدی، گزارشگران: محمد کاظم کلانتری، مطهره ابراهیمی و مرضیه نظیفی، صدا بردار: سید سجاد محمدی، طراح صحنه: ماجد جبل عاملی و محسن سمنان،گروه صحنه: سارا سلمانی، مهدی مسائلی،آیدا نوایی، محمد نصیری، فرهاد نصر، جانان دادخواه، رعنا موسوی مدنی و آتنا ملک زاده، تدارکات: ناصر محرابی، دوربین مخفی: مجید جزایری و نادر روشنی، هماهنگی: مجید بدیع زاده، مشاوران و کارشناسان برنامه:دکتر امیرحسین بانکی پور فرد، دکتر حسین حسین زاده، دکتر کوروش محمدی، ملیکا حسین زاده، دکتر علی رضا حیدری، دکتر احمد مهرشاد و دکتر رضااسماعیلی.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دپ رتبه جوانان سید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، محمد عسگری نیز از کادرفنی سرخپوشان پایتخت جدا شد و در حالی به تبریز رسید که پاکو خمس نیز با خواکین آلبرتو، آنالیزور اسپانیایی خود وداع کرده بود و جایگاه خوبی برای محمد عسگری وجود داشت.

البته در این دوران نسبتا کوتاه همکاری، عسگری تفاوت‌های خمس با گل‌محمدی را به خصوص در مسئله مشورت‌پذیری در یافت و تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشت که روز گذشته به پایان رسید.

امروز عسگری به همراه محمد نصرتی تمرینات تراکتور را هدایت کرد و موقعیتی مشابه دوران بعد از جدایی یحیی را تجربه کرد که همراه مهرداد خانبان و اوسمار ویه‌را همین وضعیت را داشت.

عسگری از آنالیزورهای خوشنام و بادانش فوتبال ایران است که بیشتر بازیکنان هم از کیفیت کاری او تمجید می‌کنند و حالا به عنوان مربی موقت در کادرفنی تراکتور حضور خواهد داشت. نکته جالب اینکه بسیاری تصور می‌کنند حضور عسگری، استخدام یحیی را به عنوان سرمربی تراکتور تسهیل خواهد کرد اما در نهایت گل‌محمدی با تراکتور به توافق نرسید و عطای کار در تبریز را به لقایش بخشید.

باید دید در نهایت چه کسی سرمربی تراکتور خواهد شد و بعد از انتصاب سرمربی جدید، اعضای کادرفنی فعلی چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور