Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدرضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری مجازی که امروز برگزار شد، در خصوص واکسیناسیون دانشگاهیان، اظهار کرد: واکسیناسیون در دانشگاه، مبنای طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی است؛ به دلیل پاره‌ای محدودیت‌ها در پوشش کامل جامعه دانشگاهی تا مهرماه ۱۴۰۰، اولویت‌بندی ازسرگیری آموزش در نیمسال نخست ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دانشگاه‌هایی که دارای دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی نیستند یا به عکس فاقد پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی محسوب می‌شوند، اولویت بر اساس بالاترین مقطع تحصیلی به پایین خواهد بود.

آهنچیان با بیان اینکه واکسیناسیون فقط در محل دانشگاه برای دانشجویان بومی و در محل دانشگاه محل زندگی دانشجویان غیر بومی انجام خواهد شد، ادامه داد: هماهنگی واکسیناسیون دانشجویان غیر بومی در دانشگاه محل زندگی آنان، با دانشگاه محل تحصیل دانشجو است.

وی افزود: برنامه ریزی واکسیناسیون بر اساس آخرین آمار از دانشجویان در چهار سال گذشته است که «۴ سال» سقف سنوات مجاز تحصیلی در همه مقاطع دوره‌های دکتری تخصصی و کارشناسی پیوسته و «2 سال» برای دوره‌های کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد ناپیوسته و کاردانی محسوب می‌شود.

وی افزود: طبق فهرست ارسال شده از دانشگاه های تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل دانشگاه های دولتی، علمی کاربردی،‌ فنی و حرفه ای و دانشگاه های تحت پوشش دستگاه ها، ۳۰ هزار عضو هیأت علمی و ۶۳ هزار کارمند دانشگاه در مردادماه واکسینه می شوند.

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه واکسیناسیون وزارت علوم فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد