Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» مهدی اقراریان، سخنگوی منتخبین شورای ششم تهران درباره جلسه امروز منتخبین شورا اظهارداشت: نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با ۸ نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران برگزار شد و امروز علیرضا زاکانی برنامه‌هایش را به اعضای منتخب شورای ارائه کرد.

وی افزود: در این نشست زاکانی ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه علیرضا زاکانی با شعار «کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام» برنامه های خود را تقدیم شورا کرده است، افزود: آقای زاکانی در برنامه خود به رویکردهای مدیریتی همچون، فساد ستیزی ‌و عدالت مداری پرداخته و برنامه خود را در هفت محور تخصصی ارائه کرده است.

اقراریان افزود: اخذ تمام و کمال سهم شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده و رایزنی با دولت جهت اولویت فاینانس مترو از جمله برنامه‌های وی هستند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تهران شورای شهر شهرداری تهران علیرضا زاکانی مهدی اقراریان شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند