Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@15:17:36 GMT

قتل 5 تن از اعضای خانواده +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۱۵۶

قتل 5 تن از اعضای خانواده +عکس

مردی که 5 تن از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود به 205 سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، "کریستوفر پس استوکس"44 ساله به جرم قتل پسر و دختران 19 ، 14 ، 16 و 17 ساله و همسر 41 ساله اش به 205 سال زندان در ویسکانسین آمریکا محکوم شد.
گزارش های پلیس ویسکانسین نشان میدهد که متهم پس از دستگیری ادعا کرده که در زمان جنایت خون به مغزم نمی رسید انگار چیزی درست پیش نمی رود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار سزاوار هر چیزی هستم .سزاوار زندان هستم.هیچ گونه آرامشی ندارم و از کرده خود پشیمانم.
بنا بر گزارش های پلیس او تمامی خانواده خود را که در ایوان نشسته بودند با شلیک گلوله به قتل رسانده و اجسادشان را در اتاق نشیمن و اتاق خواب انداخته و رها کرده است.
در زمان جنایت هولناک نوه این قاتل روانی نیز در خانه حضور داشته و از پدربزرگش خواسته تا به او صدمه نزد و از این رو "کریستوفر" از کشتن وی صرف نظر کرده است.
بنا بر اطلاعات پلیس متهم دارای سابقه خشونت خانگی بوده و در سال 2007 میلادی به اتهام ضرب و شتم همسرش و داشتن اسلحه غیر قانونی بازداشت شده بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از موافقت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر عصر امروز از زندان سما بوشهر بازدید کرد.

عمار شهنیایی که به همراه سبحانی‌نیا قاضی ناظر زندان از قسمت پایش و رصد زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک بازدید می‌کرد بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از پابند‌های الکترونیکی، مجازات‌های جایگزین حبس و تخفیفات ارفاقی در اولویت برنامه دستگاه قضایی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر اضافه کرد: سرکشی از زندان‌ها و بررسی مطالبات مددجویان در برنامه کاری قضات و مسئولان دادگاه‌ها در شهرستان‌های استان بوشهر قرار دارد و از ظرفیت‌های مختلف برای حبس‌زدایی استفاده می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان در اولویت برنامه‌ها است افزود: از ظرفیت‌های مختلف در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند در کاهش آسیب‌های اجتماعی این خانواده‌ها با همکاری خیرین استفاده می‌شود.

سید محتشم حسینی اضافه کرد: به منظور رفاه حال خانواده‌های زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، دستگاه قضایی استان بوشهر اقدامات مهم و قابل توجهی در برنامه قرار داده است.

وی بیان کرد: در بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از زندان سما، با مرخصی 171 نفر از زندانیان تحت مراقبت پابند الکترونیک استان بوشهر موافقت شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه