Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:26:03 GMT

فکری هم از بازیکنان نفت شکایت می کند!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۲۹۸

فکری هم از بازیکنان نفت شکایت می کند!

ماجرای پیش آمده بین محمود فکری و سه بازیکن نفت مسجد سلیمان گویی قرار نیست به این زودی حل شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام احضار محمود فکری به کمیته انضباطی به خاطر شکایت مصطفی ناییج پور و هم چنین ثبت شکایت نیما انتطاری از سرمربی نفت مسجد سلیمان حال خبر رسیده سرمربی سابق استقلال از وکیل حقوقی خود خواسته شکایتی را علیه این دو بازیکن در کمیته انضباطی در راستای اعاده حیثیت ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فکری خطاب به وکیل خود گفته بعد از بازی با ذوب آهن که با نتیجه 3-2 به سود نفت خاتمه یافت در مصاحبه با رسانه های گروهی به کم کاری برخی از بازیکنانش اشاره و از کمیته اخلاق خواست فیلم نیمه نخست این دیدار را بررسی کند اما اسمی از بازیکنی مطرح نکرد؛ ضمن اینکه مصطفی ناییج پور – نیما انتظاری و میثم تهیدست سه بازیکنی بودند که از سوی باشگاه به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده بودند واین موضوع در تاریخ سی ام تیر ماه به آنها ابلاغ شده بود و عدم حضورشان در کمیته انضباطی باشگاه موجب شد که باشگاه تصمیم به کنار گذاشتن آنها بگیرد و در ادامه  هم اسمی از بازیکنی نبرد.

 

با ثبت شکایت محمود فکری از دو بازیکن یاد شده به نظر می رسد شکایت ها به طور موازی مطرح و بررسی خواهد شد چون از بین سه بازیکن یاد شده مصطفی ناییج پور و نیما انتظاری هم درخواست اعاده حیثیت داشته اند. موضوع کم کاری بازیکنان که از سوی محمود فکری مطرح شده است احتمالا با شکایت باشگاه توسط کمیته اخلاق مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت باید منتظر ماند و دید که این پرونده چه سرنوشتی به دنبال خواهد داشت.

 

محمود فکری (سرمربی) نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان کمیته انضباطی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند

کمیته انضباطی خیبر خرم آباد را نقره داغ کرد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،  دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقامابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.

تیم خیبر خرم آباد به یک جلسه از همراهی حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که برای مدت 6 ماه معلق می شود، محکوم شد. در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می شود.

این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی