Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالح محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به احادیث و روایات وارده از معصومین، ثواب اطعام دادن در روز عید غدیر به یک نفر مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.

وی تصریح کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته و در چهارمین سال متوالی طرح ضیافت علوی با طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در صحن امامزاده یحیی بن زید (ع) انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در این طرح با کمک و مشارکت خیرین، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مرکز افق امامزاده یحیی بن زید (ع)، خیریه حضرت زهرا اطهر (س)، اتحادیه انجمن اسلامی، مجموعه فرهنگی مذهبی الزهرا (س) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تعداد ۲۴ هزار و ۳۵ پرس غذای گرم طبخ و در مناطق کم برخوردار و افراد نیازمند شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: هزینه تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط نیکوکاران گنبدی پرداخت شده و تعداد ۶ هزار و ۵۳۵ پرس غذای گرم توسط ارگان‌های ذکر شده تهیه، طبخ و توزیع شده است.

محبی گفت: به منظور ترویج فرهنگ علوی و گرامیداشت روز عظیم غدیر خم گروه سرود مجموعه فرهنگی الزهرا (س) در جوار حرم مطهر امامزاده یحیی بن زید (ع) در این روز سرود اجرا کرده که با توجه به وضعیت قرمز شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی پخش شد.

وی بیان کرد: در دهه امامت و ولایت و بمناسبت عید سعید قربان نیز این اداره، تعداد ۱۲۰ بسته گوشت گرم به عنوان نذری با مشارکت خیرین تهیه و بین نیازمندان در این روز توزیع شد.

 

انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: علوی غذا عید غدیر گنبدکاووس رئیس اداره اوقاف امور خیریه شهرستان گنبدکاووس طرح ضیافت علوی ضیافت علوی امامزاده یحیی بن زید فرهنگی اجتماعی سپاه انجمن اسلامی فرمان امام ره مرکز افق زهرا اطهر پرس غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، دادستان مرکز استان گلستان گفت: سر شبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست (Treenvest) در گلستان بازداشت شد.

محمود اسپانلو گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، دیگر سود و اصل پول را نپرداخت.

اسپانلو گفت: تاکنون یکصد نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان افراد در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس