Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@14:56:15 GMT

18.7 میلیون دوز واکسن کرونا به کشور آمد + جدول

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۳۶۸

18.7 میلیون دوز واکسن کرونا به کشور آمد + جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک از واردات 18.7 میلیون دوز واکسن کرونای خارجی به کشور خبر داد.

معاون فنی گمرک در نامه‌ای به شانه‌ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: از تاریخ ۹۹.۱۱.۱۵ لغایت ۱۴۰۰.۵.۱۰، ۳١ محموله واکسن کووید-١٩ به شرح ذیل از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور شده و پس از انجام فوری تشریفات گمرکی بصورت حمل یکسره، شبانه روزی و از پای پرواز، مستقیماً تحویل نمایندگان محترم معرفی شده از سوی وزارت بهداشت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، سرجمع واکسن‌ها به ترتیب واردات از کشورهای مختلف بدین شرح است:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴ میلیارد دلار برای واردات بنزین در ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال آینده نشان می‌دهد که پیش‌بینی دولت از فروش نفت در سال آینده یک میلیون بشکه در روز است. با توجه به رقم ۱۱.۷ میلیارد دلار رقم سهم دولت از درآمدهای نفتی، به نظر می‌رسد که قیمت هر بشکه نفت خام حدود ۸۰ دلار در نظر گرفته شده است.

در این جدول پیش‌بینی صادرات ۳۵۰ میلیارد متر مکعب میعانات گازی و ۱۳  میلیارد متر مکعب گاز در سال آینده انجام شده که به معنای درآمد ۶.۹ میلیارد دلاری خواهد بود. همچنین قرار است تا در سال ۱۴۰۳ صادرات ۷.۴ میلیارد دلاری میعانات گازی انجام شود.

با توجه به این جدول قرار است که ۴.۱ میلیارد دلار صرف واردات فرآورده‌های نفتی شود که بررسی‌ها نشان می‌دهد این رقم احتمالا مربوط به واردات بنزین در سال آینده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • عوارض گمرکی کالا‌های وارداتی منتشر شد+جدول
  • عوارض واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پیش‌بینی ۴ میلیارد دلار برای واردات بنزین در ۱۴۰۳
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟