Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «کلبه عموپورنگ» گفت: ما در کلبه عموپورنگ با تیم تقریبا ۱۲۰ نفره کار می‌کنیم و در این شرایط این تعداد قطعا خطرناک است و ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که کسی دیگر دچار کرونا نشود و برنامه هم سر موعد به پخش برسد. امیدوارم با واکسینه شدن عوامل پروژه‌ها از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم آقاجانزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون ابتلای بازیگران و عوامل مجموعه «کلبه عمو پورنگ» گفت: چندین نفر از بازیگران و عوامل پشت دوربین مجموعه «کلبه عمو پورنگ»  مبتلا به کرونا شدند. مشکل اصلی در این میان تدوینگر این برنامه است وی نیز مبتلا به این ویروس شده و در صورت عدم همکاری وی احتمال دارد پخش مجموعه «کلبه عمو پورنگ» متوقف شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

این تهیه کننده تلویزیون در همین راستا ابراز کرد: فعلا تدوینگر کلبه عموپورنگ در قرنطینه خانگی به سر می‌برد اما امکانات لازم را در خانه برای او مهیا کرده‌ایم. در فواصل مصرف دارو که حال مناسبی دارد تدوین برنامه را انجام می‎دهد و تاکنون خللی در برنامه کاری پیش نیامده است، خوشبختانه حال تدوینگر برنامه بهتر شده، اما چند روز پیشش حال او اصلا خوب نبود و احتمال قطع برنامه بالا بود. اگر حال تدوینگر برنامه مساعد نباشد و امکان تدوین برنامه را نداشته باشد پخش کلبه عموپورنگ متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به واکسینه نشدن عوامل مجموعه «کلبه عمو پورنگ» بیان کرد: عوامل این برنامه واکسینه نشدند و سهمیه واکسن به عوامل ما تعلق نگرفته است. امیر محمد متقیان و برخی دیگر از بازیگران مجموعه «کلبه عمو پورنگ» نیز مبتلا به کرونا شده‌اند. متاسفانه پیش از این سپند امیرسلیمانی هم دچار این بیماری شد و بعد از دو ماه هنوز برنگشته و با وجود جراحی بازهم منتظر جراحی سنگین دیگری است که به علت ضعف بدنی ناشی از کرونا و بنا بر دستور دکتر این جراحی دوماه دیگر انجام می‌شود تا بدن او تقویت و آماده جراحی باشد.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مو به مو انجام شده عنوان کرد: هنوز معلوم نیست عوامل و بازیگران مبتلا به کرونای دلتا شدند یا خیر. از بهمن ماه که ضبط این برنامه شروع شد بچه‌ها مبتلا به کرونا شدند و این موضوع تا به الان نیز ادامه پیدا کرده است. من و دوستان دیگر در همان اسفندماه جزو اولین گروه‌هایی بودیم که مبتلا به کرونا شدیم و خیلی‌های دیگر نیز به این ویروس دچار شدند. ما به محض آنکه متوجه می‌شدیم کسی کرونا گرفته از دیگران نیز تست کرونا می‌گرفتیم. خوشبختانه داریوش فرضیایی کرونا نگرفته و مشغول کار است.

مسلم آقاجانزاده خاطرنشان کرد: ما در کلبه عموپورنگ با تیم تقریبا ۱۲۰ نفره کار می‌کنیم و در این شرایط این تعداد قطعا خطرناک است و ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که کسی دیگر دچار کرونا نشود و برنامه هم سر موعد به پخش برسد. امیدوارم با واکسینه شدن پروژه‌ها از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما مبتلا به کرونا کلبه عمو پورنگ کلبه عموپورنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  مستند «بازی اختاپوس» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش و ساعت ۱۷ روز بعد نیز تکرار می شود.
این مجموعه ده قسمتی درباره شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان‌الاقصی است.
مستند «مرزهای مقاومت» تا جمعه ساعت 19:15 از شبکه مستند پخش و ساعت 10 روز بعد بازپخش می شود .
تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ و جنگ این رژیم با کشورهای عربی نظیر مصر، لبنان، سوریه و اردن موضوع این مجموعه است.
همچنین فردای روشن هر روز ساعت 12:20 از شبکه تهران پخش می شود. حمایت از کسب و کارها در صنوف مختلف رویکرد این برنامه است.
و نیشدارو شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود. بررسی کتابها، مجلات و متون ادبی طنز با نگاهی به مسائل سیاسی و اجتماعی روز موضوع این برنامه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کدام عوامل ریزپرنده ها را در اصفهان به پرواز درآوردند؟
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد