Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم باقری مربی پرسپولیس در شب قهرمانی این تیم، چهره خبرساز ورزشگاه شهر قدس بود چرا که به شکل عجیبی و به خاطر حامد لک در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور نداشت.

باقری که در تمامی ۵ قهرمانی اخیر پرسپولیس روی نیمکت این تیم با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی حضور داشت، به شکلی عجیب در جریان جشن قهرمانی جمعه‌شب این تیم غایب بود و روی سکو حاضر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری حضوری فعال در جریان بازی با پیکان داشت و در چند مرحله نیز با حضور در منطقه فنی به‌خصوص در زمان‌های استراحت به صحبت با بازیکنان تیم پرداخت ولی بعد از حضور بازیکنان در رختکن و مهیا شدن آنها برای جشن قهرمانی، به چمن برنگشت.

این در حالی بود که به‌دلیل هماهنگی برای نشست خبری سرمربیان ۲ تیم، مراسم اهدای جام دقایق زیادی به طول انجامید و بازیکنان نیز در تونلی که برای آنها ترتیب داده شده بود به انتظار ایستاده بودند و با گوشی‌های همراه خود به‌دنبال ثبت لحظه قهرمانی بودند.

بعد از خواندن اسامی بازیکنان و در ادامه اعضای تیم پزشکی و تدارکات برای حضور روی سکوی قهرمانی، نوبت به نفرات فنی تیم رسید که توسط مجری حاضر در استادیوم شهدای شهرقدس برای حضور در سکو و دریافت مدال دعوت می‌شدند.

کریم باقری نفر قبل از حمید مطهری برای حضور روی سکو بود که نامش خوانده شد اما در آن فضای پرسوژه قهرمانی کسی متوجه نشد که آقاکریم حضور نداشته تا برای دریافت مدال روی سکو برود.

ماجرای غیبت باقری در جشن قهرمانی اما به درگیری لفظی او با حامد لک دروازه‌بان تیم برمی‌گردد.

ظاهرا لک بعد از بازی و در جشن قهرمانی حرکاتی انجام داده که برای برخی بازیکنان پرسپولیس هم خوشایند نبوده و این موضوع باعث شده تا کریم باقری به لک تذکر جدی بدهد.

شاید خیلی‌ها بعد از تذکر باقری به لک انتظار داشتند که گلر پرسپولیس واکنشی نشان ندهد ولی لک جواب تندی به باقری داده و حرف‌هایی زده که با ناراحتی شدید مربی سرخ‌پوشان همراه بوده است. همین موضوع هم باعث شد باقری زمین چمن را ترک کرده و به رختکن برود.

یکی از مربیان پرسپولیس در این زمینه گفت:

«کریم باقری اسطوره و بزرگ پرسپولیس است و قطعا با حامد لک بابت کاری که انجام داد برخورد خواهیم کرد. در پرسپولیس همه باید به هم احترام بگذارند خصوصا شخصیتی مثل کریم باقری که می‌تواند برای همه ما یک الگو باشد.»

لک در پرسپولیس تا همین قبل از بازی با ماشین‌سازی روزهای بی‌حاشیه‌ای داشت ولی اتفاقات تبریز دوباره لک را شبیه همان دروازه‌بان پرحاشیه سال‌های گذشته کرد و نشان داد حاشیه‌های مختلف همچنان در کار این بازیکن وجود دارد.

حالا درگیری با کریم باقری هم اتفاقی است که قطعا با واکنش هواداران روبه‌رو خواهد شد چون به‌ نوعی باقری یک خط قرمز برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود.

لک پیش از این هم جایگاه چندان محکمی در پرسپولیس نداشت و حتی طی هفته‌های گذشته در اخباری غیررسمی آمده بود که پرسپولیسی‌ها در جست‌وجوی یک دروازه‌بان بزرگ و مطمئن برای فصل آینده هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک کریم باقری حامد لک کریم باقری جشن قهرمانی کریم باقری حامد لک روی سکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حرکات منشوری و عجیب حامد اهنگی مقابل زن بازیگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # حامد آهنگی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • براهیم دیاز و سر کار گذاشتن بازیکنان مراکش هنگام عکس گرفتن! / فیلم
  • (ویدئو) حرکات منشوری و عجیب حامد اهنگی مقابل زن بازیگر
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟