Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@07:42:31 GMT

بارسای درخشان، ممفیس دپای شاهکار / به بارسلونا امیدوار باشید +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۵۱۹

بارسای درخشان، ممفیس دپای شاهکار / به بارسلونا امیدوار باشید +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در بازی دوستانه، بارسلونا موفق شد مقابل اشتوتگارت به برتری 3 بر صفر دست یابد و نمایشی درخشان از خود به ثبت رساند.

با اینکه بازی‌های پیش فصل اهمیت آن چنانی ندارند ولی نمایش بارسلونا خصوصا عملکرد درخشان «ممفیس دپای» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

بارسلونا در تابستان کنونی 4 بازیکن را به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو آگوئرو ، اریک گارسیا، امرسون و ممفیس ورودی‌های آبی‌اناری‌ها در این تابستان به شمار می‌روند که تنها ممفیس در بازی‌ها حضور داشته است.

ستاره هلندی که زیرنظر کومان در تیم ملی درخشان ظاهر شد حالا در 2 بازی اول خود برای بارسلونا عالی کار کرده و توانسته 2 گل به ثمر رساند. گل شب گذشته او مقابل اشتوتگارت، همه را به یاد گل اول برگکمپ در آرسنال انداخت و باعث شد بسیاری به این خرید تازه وارد بارسلونا امیدوار شوند.

لوئیس ماسکارو، خبرنگار مشهور اسپانیایی در سایت اسپورت کاتالونیا به تمجید از ممفیس پرداخت و با مقاله‌ای با عنوان «بارسای درخشان، ممفیس دپای شاهکار» از نمایش دلپذیر شاگردان کومان نوشت.

این خبرنگار نوشت: چیزی که ممفیس در این 2 بازی به نشان داده این است که به مانند یک سرباز همیشه می‌جنگد. او خستگی ناپذیر است و می‌تواند جنگندگی و گلزنی را به ما اضافه کند.

اسپورت همچنین به تمجید از جوانان بارسلونا پرداخت و عنوان کرد: نیکو، گاوی و یوسف دِمیر شب گذشته مقابل اشتوتگارت درخشان ظاهر شدند و می‌توانند یک عنصر مهم در آینده نیمکت بارسایی‌ها لقب گیرند.

شب گذشته گل سوم بارسا را «ریکی پوچ» به ثمر رساند. بازیکنی که از فصل پیش بسیار طرفدار پیدا کرده و حالا با این گل امیدوار است بیشتر در ترکیب قرار گیرد.

بارسلونا در اولین بازی فصل خود روز یکشنبه 24 مرداد میزبان رئال سوسیداد خواهد بود. تیمی که فصل گذشته عالی کار کرد و توانست با ستاره‌های درخشان مثل میکل اویارزابال، الکساندر ایزاک و دیوید سیلوا به رتبه پنجم جدول دست یابد.باید دید آیا کومان می‌تواند این روند فوق العاده خود را ادامه دهد و فصل را با پیروزی آغاز کند؟

البته بارسلونا پیش از آغاز فصل باید در یک بازی دوستانه به مصاف سالزبورگ اتریش برود و بعد در جام «خوان گامپر» مقابل یوونتوس بازی کند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا ممفیس دپای اسپورت کاتالونیا بارسلونا پیش فصل رونالد کومان مسی گریژمان آگوئرو شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا روبروی کادیز به میدان رفت و موفق شد این تیم را با گلی که فلیکس وارد دروازه حریف کرد از پیش رو بردارد و سه امتیاز مهمی را در آستانه دیدار برابر رئال مادرید به دست آورد. 

فلیکس برخلاف چند هفته ابتدایی که به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته بود، در چند هفته اخیر فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش پیدا نکرده و از این موضوع ناراحت بود اما حالا امیدوار است که با درخشش در این بازی شرایط برایش تغییر کرده باشد. 

این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم، چه در ترکیب اصلی باشیم و چه نه. البته که وقتی از اول بازی کنید فرصت بیشتری برای اثبات خودتان دارید. ما تا آخر به این تیم باور داریم و تا جایی که ممکن باشد برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید. 

مهم‌ترین اتفاق کسب پیروزی بود و ما توانستیم این کار را انجام دهیم. حالا باید به بازی روز سه‌شنبه فکر کنیم. من به سرمربی نشان دادم که او می‌تواند روی من حساب کند، درست مثل کاری که اوایل این فصل کرد. با احترام به کادیز باید بگویم که ما وسط مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر پاریس هستیم. استراحت نکردن سخت است اما خوب رقابت کردیم.»

دیگر خبرها

  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند
  • منتظر انفجار درخشان یک کوتوله سفید در آسمان باشید!
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
  • پیروزی تیم بسکتبال لیکرز مقابل ممفیس