Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تا بحال به ایران نیامده‌ام و امیدوارم یک روز در ایران حضور داشته باشم. خبرگزاری میزان - رودی گوبرت بازیکن تیم ملی بسکتبال فرانسه در خصوص بازی مقابل ایران اظهار داشت: بازی آسانی وجود ندارد، ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود که تا آخرین لحظه جنگید و با شدت بالا و تمرکز بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود ما به مرحله بعد به عنوان تیم اول قطعی بود و برد و باخت برای ما فرقی نداشت، اما می‌خواستیم از بازی برای بهتر شدن و ارتقا خود استفاده بهینه را انجام بدیم.

وی درباره بازیکنان ایران اذعان داشت: حدادی بازیکن خیلی بزرگی است و همیشه بازی برابر او لذت بخش است. ایران بازیکنان خوب دیگری هم دارد که می‌توانند شوت‌های خوب و سختی بزنند و با هم خوب کار می‌کنند. بلاک حدادی روی توپ من عالی بود، قصد داشتم دانک بزنم و دفعه بعد حتما خواهم زد.

گوبرت در پیامی به هوادارانش در ایران گفت: از طرفدارانم در ایران ممنون هستم. من تا بحال به ایران نیامده‌ام و امیدوارم یک روز در ایران حضور داشته باشم.

بازیکن تیم یوتا درباره ان بی‌ای و پیش بینی قهرمان فصل بعد عنوان کرد: امیدوارم یوتا قهرمان شود. چون این هدف تیم ما است. من فعلا در یوتا هستم و تمرکز و تلاش خودم را برای کسب قهرمانی با این تیم انجام می‌دهم. هنوز جوان هستم و فعلا قصدی برای جدایی از یوتا ندارم.

او درباره مهم‌ترین رقیب فرانسه در راه کسب مدال طلای المپیک اضافه کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما فعلا در یک چهارم نهایی حضور داریم و فقط به این بازی فکر می‌کنیم و باید صددرصد آماده این بازی باشیم و بر روی آن تمرکز کنیم. بیشتر بخوانید: کاظمی: فقط یک سالن استاندارد بسکتبال در ایران داریم/ برای حضور در المپیک پکن در آمریکا اردو زدیم

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو فدراسیون بسکتبال رودی گوبرت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال المپیک توکیو فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد: تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی که دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد: اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

کد خبر 844995 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا علی‌ پروین باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود