Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین فعلا توانسته کانال 41 هزار دلاری را حفظ کند و با ورود به کانال 42 هزار دلاری تنها 90 دلار فاصله دارد. 

هم اکنون هر بیت‌کوین 41 هزار و 910 دلار در حال معامله است و نسبت به دیروز 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4درصد رشد کرده است. قیمت بیت‌کوین نسبت به هفته گذشته 21.6 درصد رشد کرده و ارزش کل بازار آن به 783 میلیارد دلار رسیده است. 

برخلاف چند روز پیش اما به نظر می‌رسد افزایش قیمت بیت‌کوین بسیاری از خریداران را از بازار دور کرده و در 24 ساعت گذشته فقط 23 میلیارد دلار در بازار بیت‌کوین جابه‌جا شده است.

تعداد بیت‌کوین‌های جهان امروز به 18 میلیون و 773 هزار و 37 عدد رسید. اتریوم نیز 6 درصد رشد کرد و هم اکنون 2609 دلار در حال معامله است. 

باینانس کوین 6.5درصد و کاردانو 4.4 درصد رشد قیمت داشته‌اند و به ترتیب 334 دلار و 1.37 دلار در حال دست به دست شدن هستند. 

ریپل با 2.5 درصد رشد هم اکنون 77 سنت معامله می‌شود و داج‌کوین هم توانست 2.6 درصد بالا رفته و دوباره جایگاه هفتمین ارز بازار را از آن خود کند و حالا 21 سنت داد و ستد می‌شود.

ارزش کل بازار  جهانی ارزهای مجازی هم 1.9 درصد رشد کرد و به 1660 میلیارد دلار رسید.در این بازار 75 میلیارد دلار پول جابه‌جا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به 11 هزار و 122 نوع رسیده است. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیت کوین دلار بازار رشد ارزهای مجازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی/ عقب‌نشینی نرخ دلار در کانال‌ها

معاملات صرافی‌ها در حالی صبح امروز پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد که تقاضا برای خرید ارز نسبت به روزهای گذشته بسیار کاهش داشته و این صرافی‌ها خلوت‌تر از همیشه بودند.

به گزارش مشرق، پس از حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، نرخ ارز (دلار) در کانال‌های تلگرامی به بهانه این تنش افزایش یافت و برخی سعی داشتند نرخ را به ۷۰ هزار تومان برسانند، اما به فاصله چند دقیقه قیمت دلار با ریزش به کانال‌های ۶۷ و ۶۸ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

یکی از کانال‌های تلگرامی ارز در ابتدای معاملات امروز قیمت دلار را در کانال ۶۹ هزار تومان درج کرد که هم اکنون قیمت معاملات دلار در این کانال‌ به ۶۶ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

کارشناسان و فعالان بازار ارز افزایش قیمت را مقطعی و هیجانی عنوان می‌کنند و از روند ریزشی آن پس این افزایش خبر می‌هند. با این حال قیمت دلار هم‌اکنون در کانال‌های تلگرامی که صبح امروز به مرز ۷۰ هزار تومان نزدیک شده بود با روند نزولی به نیمه ۶۵ هزار تومان بازگشت.

هم اکنون در بازار آزاد فردوسی دلار را به قیمت ۶۴ تومان به فروش می رسانند که خریداری هم برای آن نیست.

افزایش قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی در حالی رخ داد که تقاضایی در بازار نیست و مشاهدات نشان می‌دهد که تا ساعت ۱۱ امروز مقابل صرافی‌ها هیچ خبری نیست، به طوری که حتی تعداد دلال‌هایی هم که همیشه می‌ایستند، نیز نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است.

قیمت ارز دیجیتال تتر که دیشب پس از حمله ایران به بالای ۷۲ هزار تومان رسیده بود با ریزش هم اکنون به ۶۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است، به طوری که قیمت این ارز دیجیتال که معادل نرخ دلار در بازار آزاد غیررسمی است، امروز صبح نسبت به شب گذشته چهار هزار تومان افت را ثبت کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد
  • بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
  • عقبگرد دلار به کانال ۶۷ هزار تومان/هیجانات بازار فروکش کرد
  • خبرگزاری دولت: قیمت دلار از ۷۰ هزار به ۶۶ هزار تومان رسید
  • بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی/ عقب‌نشینی نرخ دلار در کانال‌ها
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین سقوط کرد
  • بیت‌کوین لرزید / قیمت روز ارزهای دیجیتال