Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:27:02 GMT

واکسیناسیون ۲۰۰ خبرنگار در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۰۶۷

واکسیناسیون ۲۰۰ خبرنگار در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی محمودی رئیس خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسیناسیون جامعه رسانه‌ای استان شامل اعضای خانه مطبوعات و دست اندرکاران رسانه از مشهد آغاز شده و تا پایان این هفته  در کل استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده روزانه تا ۴۵۰ نفر از خبرنگاران و اهالی مطبوعات و رسانه‌ها در مشهد واکسن دریافت می‌کنند.

رئیس خانه مطبوعات خراسان رضوی ادامه داد: تمامی فعالان رسانه که به صورت خبرنگار یا عکاس آزاد در پایگاه‌های خبری یا نشریات مشغول فعالیت هستند و هنوز به عضویت خانه مطبوعات استان درنیامده اند نیز می‌توانند معرفی نامه برای دریافت واکسن از این خانه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران خراسان رضوی از نهم مرداد واکسینه می‌شوند

محمودی بیان کرد: قرار است با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سایر شهرستان‌های استان، خبرنگاران و اهالی رسانه بتوانند در همان شهرستان واکسن کرونا دریافت کنند، در غیر این صورت هماهنگی‌های لازم برای دریافت واکسن در مشهد برای آنان انجام می‌گیرد.

او تصریح کرد: امیدواریم تا قبل از روز خبرنگار بتوانیم تمامی خبرنگاران و اهالی مطبوعات در خراسان رضوی را علیه کرونا واکسینه کنیم.

رئیس خانه مطبوعات خراسان رضوی با بیان اینکه آمار دقیق از تعداد خبرنگاران و فعالان رسانه در خراسان رضوی وجود ندارد تأکید کرد: ۳۵۰ نفر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان هستند.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا خانه مطبوعات خراسان رضوی واکسیناسیون خبرنگاران خانه مطبوعات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید

ایسنا/خراسان رضوی جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود حدود ۸ میلیون مسافر به مشهد در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، امروز ۹ فروردین ماه، در نشست خبری جمع‌بندی آمار ورود زائران به مشهد که در هتل ارغوان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند. همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون  و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.

وی افزود: سطح اشغال واحدهای اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است. همچنین از ۱۵ اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحدهای اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص اقدامات برنامه‌ریزی شده برای بازگشت زائران از مشهد افزود: امسال علاوه بر تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین، ۲۲ تا ۲۴ فروردین را هم در پیش داریم که پیک دیگری برای بازگشت زائران محسوب می‌شود و ما برای بازگشت زائران در هر دو پیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در طول ایام نوروز کسانی که از ظرفیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای استفاده می‌کنند، بهتر است در زمان تهیه بلیت رفت، بلیت برگشت خود را تهیه کنند تا در زمان برگشت با مشکلی مواجه نشوند.

گنابادی‌نژاد در پاسخ به این سوال که چرا آمار جمع‌بندی ورود زائران به مشهد از ۱۵ اسفند ماه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: ما همانند استان مازندران نیستیم که دوره خدمت خود را از اواخر اسفند آغاز کنیم. اینجا مشهد است و موضوع سفر مردم زیارت است. مردم برای مناسبت‌های زیارتی به مشهد سفر می‌کنند. امسال ماه رمضان با نوروز تقارن پیدا کرده بود و مردم سفر خود را در نوروز متوقف کرده بودند، از همین رو پیش‌بینی کرده بودیم یکی از پیک‌های ورود زائران به مشهد پیش از آغاز ماه رمضان باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری که با توجه به خلوتی خیابان‌های مشهد در نوروز، مبنای محاسبه آمار ورود زائران چگونه است، گفت: هر جا شما خلوتی می‌بینید بگوید ما از همان مسیر برویم. ترافیک مشهد در نوروز اذیت‌کننده شده است! اینگونه نیست که زائر کمی به مشهد آمده باشد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: همچنین در ناوگان حمل و نقل عمومی ضعف داریم. در مشهد طی ایام نوروز تجربه ۱۰۰ رام قطار را هم داشته‌ایم، اما این روزها تعداد رام قطارها از ۷۶ رام بیشتر نشده است. تعداد پروازهای فرودگاه مشهد نیز به همین شکل است و باید این ظرفیت افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوا در خراسان رضوی همچنان سرد است
  • شمار مسافران خراسان رضوی به هشت میلیون نفر رسید
  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی